تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 يکي از مسئولان باشگاه العربي قطر در گفت‌و‌گو با سايت الشرق قطر مدعي شد که اين باشگاه با اشکان دژاگه، ملي پوش ايراني فولام به توافق رسيده و اين بازيکن به زودي در قطر حاضر مي‌شود تا در تست پزشکي باشگاه شرکت کند و به رسانه‌ها معرفي شود.



چند روز پيش رسانه‌هاي انگليسي از علاقه باشگاه العربي قطر براي جذب اشکان دژاگه بازيکن تيم ملي فوتبال ايران خبر دادند که اين خبر در رسانه‌هاي قطري بازتاب داشت.

سايت الشرق قطر در واکنش به خبر علاقه باشگاه العربي قطر به جذب دژاگه با يکي از مسئولان اين باشگاه قطري مصاحبه‌اي را ترتيب داد و نکته جالب اينکه اين مسئول باشگاه العربي که نخواست نامش فاش شود تاکيد کرد که با اشگان دژاگه به توافق رسيده‌اند و اين بازيکن ايراني به زودي وارد قطر مي شود تا با اين تيم قرارداد ببندد و به رسانه‌ها معرفي شود.

اين مسئول باشگاه العربي گفت: مي‌خواهيم براي حضور هر چه قدرتمندتر در فصل جديد ليگ ستارگان قطر با سه بازيکن خارجي قرارداد ببنديم که اين سه بازيکن عبارتند از پابلو هرناندز مهاجم سابق سوانسي و والنسيا، اشکان دژاگه بازيکن ايراني فولام و امو ازگايل بازيکن نيجريه اي که در ليگ بلژيک بازي مي‌کند. اين سه بازيکن اولويت اصلي ما در فصل جابجايي تابستاني هستند و با آنها مذاکراتي هم داشته‌ايم. علاوه بر اين سه بازيکن ما يک بازيکن خارجي ديگر هم داريم و آن پابلو سرجيو است که با او به توافق نهايي رسيده ايم.

او ادامه داد: اشکان دژاگه به زودي وارد قطر مي‌شود تا درباره همه ريز و درشت‌هاي قرارداد او به توافق برسيم. او در آکادمي اسپاير حاضر مي‌شود تا در تست پزشکي باشگاه شرکت کند و رسما به رسانه‌ها معرفي شود. دژاگه از ستاره هاي تيم ملي فوتبال ايران است و با اين تيم در جام جهاني برزيل هم حضور يافت و بازيهاي خوبي را به نمايش گذاشت. با ازگايل نيجريه‌اي هم به توافق نهايي رسيده‌ايم و او هم به زودي در قطر حاضر مي‌شود تا قراردادش را نهايي کند و به رسانه‌ها معرفي شود. اين سه بازيکن که العربي با آنها به توافق رسيده است تجربه بسيار بالايي دارند و از نظر فني همه بسيار قوي هستند. ما مدت‌ها است که آنها را زير نظر گرفته‌ايم و فيلم بازيهاي آنها را به کرات ديده‌ايم. سرمربي تيم هم از هر سه آنها راضي است و به زودي قراردادشان را نهايي مي کنيم.

اين مسئول باشگاه العربي در پايان سخنان خود گفت: اين سه بازيکن جديد در اردوي خارجي ما که قرار است از سي‌ام همين ماه تا 14 آگوست در آلمان برگزار شود شرکت خواهند کرد. ما آرام آرام حرکت مي‌کنيم و به خوبي مي‌دانيم که اين سه بازيکن چه کمک بزرگي به ما مي‌کنند.

اين باشگاه قطري چندي پيش سامي جابر چهره نام آشناي فوتبال عربستان و آسيا را به عنوان مدير ورزشي خود انتخاب کرد. قرار است سامي جابر مسئول جذب بازيکنان جديد العربي باشد و به نوشته الشرق به زودي هم با اشکان دژاگه در قطر ديدار خواهد داشت.

اشکان دژاگه فصل خوبي را با فولام پشت سرگذاشت و بازي‌هاي رضايت بخشي را هم براي اين تيم به نمايش گذاشت، اما مانع از سقوط اين تيم به ليگ پايين‌تر نشد. به نظر مي‌رسد که جدايي اشکان از فولام قطعي باشد هرچند سرمربي آلماني اين تيم دوست ندارد يکي از بهترين بازيکنان خود را از دست بدهد اما با توجه به سقوط اين تيم از ليگ برتر بعيد به نظر مي‌رسد که دژاگه در اين تيم بماند. او از چند تيم ديگر هم پيشنهاد دارد و بايد منتظر ماند و ديد که در نهايت او هم مانند چند ستاره ديگر ايران، فوتبال قطر را به عنوان مقصد بعدي خود انتخاب مي کند يا نه.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد