تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي فولام ابراز اميدواري کرد اشکان دژاگه فصل آينده نيز در ترکيب اين تيم حضور داشته باشد.



به گزارش تک گل، فولام فصل گذشته نتوانست در ليگ برتر باقي بماند و به دسته پايين‌تر سقوط کرد.

اشکان دژاگه يکي از موثرترين بازيکن فولام در فصل گذشته بود که توانست گل‌هاي مهمي را به ثمر برساند و از سوي هواداران اين تيم به عنوان بهترين بازيکن فصل فولام انتخاب شود. عملکرد خوب دژاگه در جام جهاني 2014 برزيل با تيم ملي ايران باعث شد تا تيم‌هاي زيادي براي به خدمت گرفتن او ابراز تمايل کنند.

فليکس ماگات، سرمربي آلماني فولام تاکيد کرد: اين تيم براي بازگشت به ليگ برتر به بازيکناني همچون دژاگه نياز دارد. او درباره حضور دژاگه در فولام گفت: اميدوارم که هم دژاگه و هم برايان روئيس که در جام جهاني حضور داشتند در ترکيب فولام باقي بمانند. ما به حضور اين بازيکنان براي بازگشت به ليگ برتر اميدواريم.

ماگات ادامه داد: دژاگه در روزهاي گذشته پيشنهادهاي خوبي از تيم‌هاي ديگر داشته است، اما اميدوارم که در نهايت در تيم ما باقي بماند.

تيم فولام قرار است از امروز (يکشنبه) تمرينات خودش را براي حضور در فصل آينده ليگ دسته يک انگليس آغاز کند. اين تيم قرار است اردويي در اتريش بر پا کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد