تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از مذاکراتی که باشگاه‌های روسی داشت قصد دارد به یکی از تیم‌های لیگ این کشور بپیوندد.



کریم انصاریفرد یکی از بازیکنان لیگ برتری است که هنوز تیم خود را مشخص نکرده است و با پایان یافتن مهلت نقل و انتقال لیگ چهاردهم این بازیکن ملی‌پوش دست کم تا نیم فصل شرایط بازی در تیم‌های داخلی را ندارد.

به گزارش تک گل، انصاریفرد که در بازگشت از جام جهانی خود را از رسانه‌ها و محافل فوتبال دور نگه داشته است مذاکرات مفصلی را با باشگاه استقلال انجام داد و به گفته نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به آنها نیز قول داد در صورتی که بخواهد در ایران به فوتبال خود ادامه بدهد اولویتش تیم تراکتورسازی خواهد بود.

این بازیکن البته امیدوار بود که در جام جهانی برای تیم ملی به میدان برود و نظر باشگاه‌های اروپایی را به خود جلب کند که فرصت آنچنانی برای بازی کردن پیدا نکرد. با این حال انصاریفرد از طریق مدیر برنامه‌هایش به پیشنهادهای چند تیم روسی چراغ سبز نشان داد و امیدوار است که به این لیگ بپیوندد.

افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در این باره عنوان کرد: ما با انصاریفرد مذاکرات خوبی داشتیم ولی او در اواسط مذاکراتش عنوان کرد که با یک تیم روسی به توافق رسیده و قصد دارد همین روزها به روسیه سفر کند تا قراردادش به امضاء برسد برای همین دیگر مذاکراتمان را ادامه ندادیم و پرونده او را بستیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد