تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مدیر تیم شیمیزو اس پالس ژاپن دلایل برکناری افشین قطبی را اعلام کرد و از این مربی ایرانی به خاطر سه سال زحمت در تیم شیمیزو تشکر کرد.



روز سه شنبه گذشته بود که افشین قطبی سرمربی ایرانی تیم شیمیزو اس پالس ژاپن به خاطر کسب نتایج ضعیف بعد از حدود سه سال از سمت خود در این تیم برکنار شد و مسئولان این باشگاه "کاتسومی اوینوکی" 49 ساله را جانشین قطبی کردند.

مراسم معارفه اوینوکی روز گذشته در باشگاه شیمزو برگزار شد که در ابتدای این مراسم "یاسوهیتو تاکاچی" مدیر تیم فوتبال شیمیزو اس پالس درباره دلایل ایجاد تغییر سرمربی، توضیحاتی ارائه کرد. تاکاچی در این خصوص گفت: در ابتدا می‌خواهم از افشین قطبی به خاطر زحماتی که در طول سه سال و نیم حضورش در شیمیزو برای تیم کشید، تشکر کنم.
وی افزود: ما این فصل را هم با قطبی برای بهتر شدن نتایج تیم در لیگ شروع کردیم ولی وقتی شما در نیمه دوم جدول قرار می‌گیرید این یعنی اینکه نتایج رضایت بخش نیست. برای همین تصمیم به تغییر سرمربی گرفتیم که این تصمیم دشوار بود.
مدیر باشگاه شیمیزو همچنین با اشاره به انتخاب اوینوکی، تاکید کرد: اوینوکی سابقه زیادی در تیم شیمیزو دارد و سالیان سال در این تیم حضور داشته است. ایجاد تغییرات در میانه فصل دشوار است ولی باشگاه کاملا از اوینوکی حمایت می‌کند. امیدواریم با این تغییر نتایج تیم بهبود پیدا کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد