تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مراسم معارفه جواد نکونام در ورزشگاه ال سادار شهر پامپلونا برگزار شد.



جواد نکونام، کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران پس از دو سال دوري از اوساسونا بار ديگر به اين تيم پيوست.

او روز گذشته (دوشنبه) در ورزشگاه خانگي اوساسونا به هواداران اين تيم معرفي شد. نکونام پس از پيوستن به اوساسونا، گفت: خيلي خوشحالم که به تيم محبوبم پيوستم. اينجا مثل خانه خودم است. در اين دو سالي هم که از اوساسونا دور بودم هميشه بازي‌هاي اين تيم را دنبال مي‌کردم. البته قبلا مي خواستم زودتر به اوساسونا باز گردم اما اين اجازه به من داده نشد. پس از استعفاي ميگوئل، رياست باشگاه توانستم بار ديگر به تيم سابق خود بازگردم.


کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران در ادامه گفت: از بازگشت به خانه خود خوشحالم. همه بايد با هم کار کنيم و متحد باشيم تا تيم بتواند دوباره به ليگا صعود کند. امروز از دفعه اولي که به اوساسونا آمده بودم خوشحال‌تر هستم.

جواد نکونام در حالي که پيشنهادهاي مالي بهتري داشت، تصميم گرفت تا به اوساسونا بپيوندد، به همين خاطر خاوير زابالتا، مدير مالي باشگاه اوساسونا اين اقدام نکونام را بسيار خوب و پسنديده عنوان کرد و گفت: در شرايطي که باشگاه مشکل اقتصادي داشت، نکونام به ما کمک کرد و با پيشنهاد مالي کمتر حاضر شد تا در تيم ما بازي کند. او جزئي از باشگاه اوساسونا است و به خاطر پول اين باشگاه را انتخاب نکرده است، خوشحالم که نکونام را در تيممان داريم. او در بهترين دوران ورزشي خود قرار دارد و به تازگي جام جهاني 2014 برزيل را به همراه تيم ملي ايران تجربه کرده است و مطمئنا مي‌تواند بازيکن مهمي براي تيم ما باشد.

جواد نکونام درباره پيشنهادهايش پس از جام جهاني 2014 برزيل، گفت: از يک تيم دسته يک اسپانيا و يک تيم دسته دو اسپانيا پيشنهاد داشتم. همچنين يک پيشنهاد مالي خيلي خوب از تيم الشهانيه قطر داشتم که هدايت آن را ميگل آنخل لوتينا اسپانيايي بر عهده داشت.

نکونام درباره موفقيتش در تيم اوساسونا گفت: هيچ شرطي براي موفقيت وجود ندارد. همين که در اوساسونا خيلي خوشحال هستم برايم کافي است. من يک فوتباليست حرفه‌اي هستم و قطعا دوست دارم که بهترين تصميمات را در طول زندگي ورزشي‌ام بگيرم. اما اوساسونا براي من هميشه مهم بوده و هميشه به اين تيم فکر کرده‌ام و در قلب من جا داشته است. من در پامپلونا به دنيا نيامده‌ام، اما روزهاي خيلي خوبي را در اينجا سپري کرده‌ام و ارتباط خوبي با مردم اينجا دارم. حتي خانواده من نيز به اين باشگاه علاقه دارند. من بازي اوساسونا با رئال بتيس را ديدم و از اين که تيم نتوانست نتيجه‌ لازم را بگيرد و به دسته پايين تر سقوط کرد خيلي ناراحت شدم. حتي پدرم هم که مثل من اين بازي را مي ديد ناراحت شد.

کاپيتان تيم ملي ايران درباره هدفش با اوساسونا، گفت: مي‌دانم که خيلي سخت است اما مي‌خواهم صعود به ليگا با اوساسونا را تجربه کنم. کار سختي است اما اگر متحد باشيم مي‌توانيم به آن برسيم. مي‌خواهم هر طور که شده هواداران اوساسونا را خوشحال کنم.

در مراسم معارفه جواد نکونام 400 هوادار اين تيم اسپانيايي در ورزشگاه "ال سادار" حضور داشتند و بارها به تشويق اين بازيکن ايراني پرداختند. 

 

مراسم معارفه نکونام در اوساسونا

مراسم معارفه نکونام در اوساسونا

مراسم معارفه نکونام در اوساسونا

مراسم معارفه نکونام در اوساسونا

مراسم معارفه نکونام در اوساسونا

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد