تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

درست است که سردار آزمون علیرغم تمام اخباری که درباره حضورش در باشگاههای بزرگ اروپایی به گوش می رسید، از روبین کازان جدا نشد و در لیگ روسیه ماند اما او هنوز سوژه جالبی برای فوتبال نویسان اروپایی محسوب می شود.



به گزارش تک گل، بخش انگلیسی سایت vavel درباره مهاجم ایرانی روبین کازان نوشته: از چند ماه قبل بود که صحبت از حضور سردار آزمون در باشگاههای بزرگ اروپایی شد. می گفتند آرسنال، بارسلونا و میلان این مهاجم ایرانی را می خواهند. بازیکنی که هواداران این سه باشگاه هیچ آشنایی با کیفیت فنی او نداشتند با این همه اگر کسی بازیهای روبین کازان در لیگ روسیه را ببیند متوجه سطح بالای فوتبال آزمون می شود.

سردار فصل قبل 18 بازی برای روبین کازان انجام داد و 5 گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد. حتما می گویید که این رکورد، رکورد ویژه ای نیست اما این نکته را هم در نظر بگیرید که او در 7 بازی از این 18 بازی به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده است. سردار بعد از جدایی تعدادی از بازیکنان روبین کازان حالا بعد از سالومون راندون دومین گلزن برتر تیمش محسوب می شود.

به این بازیکن نوجوان لقب مسی ایران را داده اند. لقبی که نه به خاطر سبک بازی او و به خاطر پتانسیل سردار به او داده شده است. او هنوز بازیکن بی تجربه ای است اما اگر روی خودش کار کند می تواند در خط حمله یکی از باشگاههای بزرگ اروپایی بازی کند

آزمون قد و قامت خوبی دارد و در بازی هوایی عالی عمل می کند. او به خوبی از روی زمین بلند می شود و ضربه سر می زند.

سردار بازیکن سریعی محسوب می شود و توانایی او در ارسال پاس از او بازیکنی ساخته که توانایی بازی پشت سر دو مهاجم را هم دارد.

عملکرد مناسب او در فصل گذشته باعث شد که او به اردوی قبل از جام جهانی تیم ملی دعوت شود و در حالیکه فوتبالدوستان ایرانی امیدوار بودند که سردار هم به جام جهانی برود اما کی روش تصمیم گرفت با یک تیم دفاعی راهی برزیل شود و روی نام آزمون خط قرمز کشید.

با توجه به سیستم 1-3-2-4 روبین کازان و علاقه مربی روبین به استفاده از سردار در ترکیب اصلی، او می تواند فصل خوبی را برای خودش رقم بزند و توجه باشگاههای بزرگ اروپایی را به سمت خودش جلب کند( پیش از این باشگاه آرسنال مذاکراتی با این بازیکن ایرانی داشته)

سردار باید از پتانسیل هایش استفاده بهتری داشته باشد و بتواند در خارج از زمین هم ارتباط بهتری با هوادارانش برقرار کند. او می تواند در یکی از 5 لیگ بزرگ اروپا بازی کند

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد