تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

علیرضا حقیقی طی چند ساعت گذشته یکی از سوژه های اصلی رسانه های کشور ایتالیا بوده است و  خبرنگاران ایتالیایی از دو تیم به عنوان مشتریان دروازه بان تیم ملی ایران نام برده اند.



سایت انگلیسی زبان پرشین فوتبال به نقل از سایتهای ایتالیایی Il Giornale و Tutto Mercato Web اعلام کرده که باشگاه میلان ایتالیا به دنبال جذب علیرضا حقیقی است.

به نوشته این سایتها، مصدومیت مایکل آگازی دروازه بان جدید میلان باعث شده که مدیران این تیم دروازه بان ایرانی روبین کازان را به عنوان جانشین او  در نظر داشته باشند.

میلان به جز آگازی، آبیاتی و گابریل را هم در اختیار دارد و حالا به دنبال علیرضا حقیقی است البته گفته می شود که آنها دیگو لوپز دروازه بان رئال مادرید را هم زیر نظر دارند.

دیگر تیم ایتالیایی که حقیقی را می خواهد، باشگاه ساسولو است. آنها هم به خاطر مصدومیت جیانلوکا پگولو دنبال یک جانشین مناسب برای او هستند و علیرضا حقیقی یکی از گزینه های اصلی آنهاست.

از طرف دیگر سایت پرتغالی O Jogo خبر داه که باشگاه پنافیل هنوز حقیقی را می خواهد و امیدوار به حل مشکل ویزای دروازه بان تیم ملی ایران و توافق مالی با اوست.

به نوشته این سایت پرتغالی، علیرضا ماهی 500 هزار یورو از روبین کازان می گیرد و حقوق بالای او یکی از موانع پیوستن دروازه بان سابق پرسپولیس به پنافیل است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد