تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رينات بيلياتدينف از عملکرد مهاجم جوان تيمش در ليگ روسيه ابراز رضايت کرد.



روبين کازان شب گذشته (شنبه) برابر ترک گرزوني به تساوي يک بر يک برسد تا پس از شکست چهار بر صفر در هفته‌ نخست برابر اسپارتاک مسکو، اولين امتياز خود در فصل جديد ليگ روسيه را به دست آورد.

سردار آزمون، مهاجم جوان ايراني شب گذشته گل تساوي‌ تيمش را در دقيقه‌ 78 به ثمر رساند. اين بازيکن مي‌توانست بازي خوبش را در وقت‌هاي اضافه تکميل کند و گل دوم تيمش را به ثمر برساند، اما ضربه او به ديرک دروازه اصابت کرد.

گل آزمون در اين ديدار دويستمين گل خارج از خانه باشگاه روبين کازان بود.

رينات بيلياتدينف، سرمربي روبين کازان از عملکرد مهاجم ايراني تيمش راضي است. او از اين که پاي مهاجم جوان تيمش در هفته‌ دوم ليگ روسيه به گل باز شد، ابراز رضايت کرد و گفت: اين مهاجم جوان در هفته‌هاي باقي مانده ليگ روسيه نيز گلزني خواهد کرد.

بيلياتدينف پس از تساوي يک بر يک روبين کازان برابر گروزني درباره عملکرد سردار آزمون، گفت: از عملکرد آزمون در اين ديدار کاملا راضي هستم، هر چند او مي‌توانست گل دوم را نيز به ثمر برساند. سردار نسبت به فصل گذشته پيشرفت بيشتري کرده و به خاطر همين است که من او را به عنوان مهاجم نخست خود انتخاب کردم. باشگاه کاملا به آزمون اعتماد دارد و مطمئن است که او مي‌تواند در ادامه فصل نيز روند گلزني خود را ادامه دهد.

سرمربي روبين‌کازان ادامه داد: ما براي موفقيت به گل‌هاي آزمون نياز داريم، اما فعلا هفته‌ دوم ليگ است و نبايد انتظار زيادي از ما داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد