تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 جواد نکونام مي‌گويد وضعيت در اوساسونا براي او آنطور است که از قبل پيش‌بيني کرده بود.



جواد نکونام با تسلیت به مناسب درگذشت مهدی نفر از خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: واقعا از شنیدن این خبر شوکه شدم. خبرنگاران قشر زحمتکشی هستند که در سرما و گرما با وجود دریافتی کم‌شان پا به پای ما در تمرینات حاضر می‌شوند. جای مرحوم نفر در فوتبال خالی خواهد بود. من نمی‌دانم چه بگویم اما امیدوارم خانواده مرحوم نفر را فراموش نکنیم.
به نقل از ایسنا، وی درباره وضعیت اوساسونا پیش از شروع لیگ آدلانته گفت: تیم ما به طور کامل بسته نشده است. فکر می‌کنم باشگاه دو بازیکن دیگر جذب خواهد کرد. هدف اوساسونا در فصل جدید بازگشت به لیگاست. هیچ کس در پامپلونا نمی‌خواهد که اوساسونا در آدلانته بماند بنابراین ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که تیم را به لیگا بازگردانیم.
نکونام افزود: اوساسونا تقریبا زودتر از سایر تیم‌ های دیگر کارش را آغاز کرده است. تمرینات‌مان خیلی سخت و فشرده برگزار می‌شود تا به هدف‌مان در فصل جدید برسیم.
او درباره وضعیت خودش در اوساسونا گفت: شرایط همانطور است که از قبل پیش‌بینی کرده بودم. در اوساسونا همه چیز مرتب است و من هم شرایط خوبی دارم. خدا را شکر مشکلی نیست و در کنار سایر بازیکنان آماده می‌شوم که فصل را آغاز کنم و جواب محبت هواداران اوساسونا را بدهم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد