تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نکو که زمانی جزو گران‌ترین بازیکنان اوساسونا محسوب می‌شد و به دلیل همین دستمزد بالا مجبور به ترک این باشگاه شد، حالا قرار است با مبلغی به مراتب پایین‌تر از قبل، پیراهن این تیم را بپوشد.



در مورد مبلغ قرارداد جدید و توافق طرفین گفته می‌شود، چندین برابر نسبت به گذشته افت کرده، تا جایی که می‌گویند قرار است نکو، یک فصل را مجانی برای اوساسونا بازی کند! از طرفی گفته می‌شود او طلبی از اوساسونا دارد که آن را دریافت می‌کند و برای فصل جدید، پولی به او تعلق نخواهد گرفت.

در مورد مدت قرارداد نکو با اوساسونا، بحث‌های بسیاری وجود دارد اما گویا قراردادی به مدت نیم تا یک فصل به توافق طرفین رسیده و کاپیتان تیم ملی با این شرایط و برای این مدت، پیراهن اوساسونا را به تن خواهد کرد.

نکته جالب در مورد نکونام اینکه قرار است او بعد از یک فصل بازی برای اوساسونا، از فوتبال خداحافظی کند. این را نزدیکان کاپیتان تیم ملی می‌گویند اما ممکن است نکو، تصمیم نهایی‌اش را طور دیگری اتخاذ کند.

اگر نکونام با پیراهن اوساسونا از فوتبال خداحافظی کند (تصمیمی که فعلا اتخاذش کرده) می‌تواند مربیگری را از همین باشگاه و تیم‌های پایه آغاز کند. پس چه خوب که نکو به اوساسونا برود و فصل پایانی فوتبالش را آنجا سپری کند.

در مورد قرارداد جدید نکو با اوساسونا، مهم‌ترین موضوع، نه مبلغ قرارداد بود و نه مورد اقتصادی. مهم علاقه طرفین به یکدیگر و خواسته هوادارانی بود که با 83 درصد رای، موافق بازگشت جواد به اوساسونا بودند.

برای نکونام که نه استقلال را خواهان خود می‌دید و نه تیمی سطح بالا در لیگ ایران را، حضور در اوساسونا می‌تواند اتفاق بزرگی باشد. حتی اگر مبلغ قرارداد پایین باشد و به عبارتی دیگر، کاپیتان مجانی برای اوساسونا در لیگ دو اسپانیا بازی کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد