تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 باشگاه نومانسيا براي جذب هافبک 30 ساله تيم ملي کشورمان وارد رقابت با رئال‌ساراگوسا شد.



در حالی‌که به پایان مهلت فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی 2014 نزدیک می‌شویم، مسعود شجاعی، هافبک تیم ملی کشورمان که پایان فصل گذشته قراردادش با لاس‌پالماس به پایان رسید هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است.

روزنامه «El Periódico de Aragón» چاپ ساراگوسا اسپانیا خبر داد شجاعی برنامه‌ریزی کرده تا در اوایل هفته پیش‌رو مقصد بعدی خود را انتخاب کند. بر اساس این گزارش هافبک تیم ملی کشورمان پیشنهادی از تیم دسته دومی نومانسیا دریافت کرده که به لحاظ مالی پیشنهاد خیلی بهتری به نسبت پیشنهاد رئال‌ساراگوساست. البته با توجه به آشنایی قبلی مسعود با مارتین گونزالس از زمان حضورش در اوساسونا که حالا مدیر ورزشی تیم فوتبال ساراگوسا است شاید این بازیکن 30 ساله برای پیوستن به این تیم دسته دومی متقاعد شود.

در ادامه این گزارش آمده است شجاعی پیش از این پیشنهاد تیم‌های رایووایکانو، مایورکا و پیشنهاداتی از لیگ دسته اول انگلیس، یونان و امارات را برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش در اسپانیا رد کرده است. نومانسیا تابستان گذشته هم علاقمند به جذب مسعود بود ولی او ترجیح داد تا به زردپوشان جزایر قناری ملحق شود. در این بین اوساسونا که در پایان فصل گذشته از لالیگا به دسته پایین‌تر سقوط کرد هم علاقمندی خود را برای بازگرداندن مسعود به پامپلونا نشان داده است.

نومانسیا فصل گذشته در لیگ دسته دوم اسپانیا موسوم به لیگا آدلانته به مقام سیزدهمی رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد