تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 العربي در حضور کوتاه اشکان دژاگه مقابل الغرافه در هفته دوم ليگ ستارگان قطر متوقف شد.



بازی هفته دوم تیم فوتبال العربی قطر در لیگ ستارگان این کشور برابر الغرافه  که لحظاتی پیش در استادیوم ثانی بن جاسم، استادیوم خانگی الغرافه انجام می شد با نتیجه 2-2 به پایان رسید و العربی به امتیازی ارزشمندی در برابر الغرافه که از تیم های خوب باشگاه های قطر به شمار می رود دست یافت.

در این بازی دو تیم در دقایق اولیه بازی به محک یکدیگر می پرداختند و بازی با برتری نسبی الغرافه دنبال می شد تا اینکه در دقیقه 13 بازی الغرافه با گل بازیکن جوان این تیم "عبدالغنی منیر مزید" به گل نخست دست یافت. پس از این گل بازیکنان العربی بازی را در دست گرفتند و از جناحین حملاتی را تدارک دیدند و در دقیقه 22 بازی مزد زحمات خود را با گل بازیکن برزیلی این تیم "پائولینیو" که با ضربه سر به ثمر رسید به دست آوردند.

در دقیقه 24 بازی داور اسکاتلندی دیدار "کرگ تامسون"، "ایمواه ایزاکیل" مهاجم نیجریه ای العربی را به علت فریب داور در محوطه جریمه حریف با کارت زرد جریمه کرد.  همین بازیکن در دقیقه 27 گل دوم العربی را به ثمر رساند.

در دقیقه 45 "محمد سالم" بازیکن العربی به علت خطا بر روی بازیکن برزیلی الغرافه "نینی" با کارت زرد جریمه شد و دو تیم با نتیجه 1-2 به نفع العربی به رختکن رفتند.
در نیمه دوم و در دقیقه 56 بازی "بوعلام خوخی" بازیکن الجزائری العربی فرصت مناسبی را برای به ثمر رساندن گل سوم از دست داد.

در دقیقه 62، "محمد سالم" با دریافت کارت زرد دوم تیم فوتبال العربی را ده نفره کرد. در همین دقیقه "بو علام خوخی" جای خود را در تیم العربی به "محمد مال الکبیسی" بازیکن میانی این تیم داد.
در دقیقه 63 بازیکن ارزشمند برزیلی الغرافه، "اندرسون لوئیز نینی" که مربی العربی از وی به عنوان بازیکنی زهر دار نام برده بود گل تساوی الغرافه را به ثمر رساند. در دقیقه 72 "حامد شامی" بازیکن الغرافه با کارت زرد جریمه شد. داور در دقیقه 80 "دان پترسکیو" مربی العربی را از زمین اخراج کرد.

در دقیقه 82، اشکان دژاگه به جای "ایمواه آزیکیل" بازیکن نیجریه ای و زننده گل دوم الغرافه وارد زمین شد، هر چند که تاثیری در جریان بازی نداشت و دو تیم به نتیجه مساوی 2-2 و تقسیم امتیاز رضایت دادند.

"رجب حمزه قاسم" دروازه بان العربی ستاره میدان بود و بارها با عکس العمل های خود مانع فروپاشی دروازه تیمش شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد