تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کريم انصاري‌فرد مهاجم ايراني تيم اوساسونا در مراسم معارفه رسمي اش در اين باشگاه اسپانيايي به طرفداران اين تيم قول داد که تمام تلاش خود را براي جذب رضايت آنها انجام مي‌ دهد.



به گزارش تک گل، این مهاجم ملی‌پوش که با استقبالی مثبت در باشگاه اسپانیایی مواجه شده است. اعلام کرد با نهایت تلاش و تمرکز این فصل را پیش خواهد برد تا همه از او راضی باشند. انصاری‌فرد که شب گذشته در ورزشگاه السادار پامپلونا در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده بود در پاسخ به خبرنگاران با تایید اینکه حضور جواد نکونام برای پیوستن او به این باشگاه بسیار تاثیرگذار بوده است. انصاری‌فرد گفت: جواد از نکات مثبت و البته از مردم خونگرم پامپلونا چیزهای زیادی به من گفت و من از بین سه گزینه اوساسونا را انتخاب کردم.

انصاری‌فرد همچنین از جو مثبت تیم بسیار راضی است او می‌ گوید: بازیکنان تیم با من خوب برخورد کردند و البته تماشاگران در مسابقه شنبه شب مقابل ساراگوسا استقبال فوق العاده ای از ما کردند. من بازی با ساراگوسا را تماشا کردم و از بازی هم تیمی هایم شگفت زده هستم و فکر می‌ کنم توان موفقیت را داریم.

انصاری‌فرد در مورد اینکه از کی در ترکیب اصلی اوساسونا حضور پیدا می‌ کند گفت: من تازه به تمرینات اضافه شده ام اما همه چیز خوب پیش رفته است، امیدوارم هر چه زودتر اولین گلم را برای اوساسونا به ثمر برسانم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد