تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

شاگردان يان اروبان در حالي در دقيقه آخر در خانه لوگو تن به شکست دادند که هافبک ايراني اين تيم 90 دقيقه در ميدان حضور داشت.



 در چارچوب رقابت‌‌های هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های اسپانیا موسوم به لیگا آدلانته عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال اوساسونا در خانه لوگو به میدان رفت که این دیدار پرگل در نهایت با شکست 4 بر 3 سرخپوشان پامپلونا به پایان رسید.

در این بازی جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان 90 دقیقه در ترکیب اوساسونا حضور داشت این در حالی بود که کریم انصاری فرد باز هم در ترکیب 18 نفره این تیم جایی نداشت.

برای لوگو در این بازی دیاز (4)، مانوئل کاسترو پاوون (39)، مانو (82- پنالتی) و بورخا گومس (90) گلزنی کردند و اوساسونا توسط نینو (2 و 68) و رائول لو (43) موفق به گشودن دروازه میزبان خود شد.

لوگو با این برد 9 امتیازی شد و به رده نهم جدول رده‌بندی صعود کرد. اوساسونا هم 8 امتیازی باقی ماند و در مکان یازدهم جدول 22 تیمی این رقابت‌ها ایستاد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد