تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تمرينات اوساسونا براي بازي روز شنبه مقابل لگانس از امروز آغاز خواهد شد. در حاليکه سه بازيکن در اين تمرين بطور حتم غايب خواهند بود.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، وبسایت "diariodenavarra"، در گزارشی، ضمن اشاره به تاریخ بازی های ایران در جام ملت های آسیا، به غیبت طولانی مدت نکونام و انصاری فرد، دو بازیکن ایرانی اوساسونا در تمرینات این تیم اشاره کرده است. به اینکه اگر ایران تا فینال جام ملت هاراه یابد، این دو بازیکن تا 31 ژانویه قادر به همراهی قرمزهای پامپلونا نخواهند بود و این می تواند مایه نگرانی یان اوربان، سرمربی لهستانی اوساسونا باشد.

در این گزارش قید شده است که در تمرین امروز اوساسونا علاوه بر نکو و کریم، سدریک نیز به دلیل حضور در یک بازی خیریه غایب خواهد بود ولی از فردا به جمع دیگر بازیکنان این تیم اضافه خواهد شد. رائول لوئه و کادامورو، دو بازیکن آفزیقایی اوساسونا نیز از امروز به تمرینات باز می گردند و روز شنبه می توانند این تیم را در مقابل لگانس همراهی کنند. اما آنها نیز پس از این بازی دیگر در دسترس سرمربی اوساسونا نخواهند بود.

بدین ترتیب قرمزها که پس از برتری مقابل لاس پالماس، روحیه خوبی گرفته اند و قصد دارند برای اولین بار از ژانویه گذشته، به دو برد متوالی دست یابند، یا باید با غیبت 4 بازیکن خود کنار بیایند یا اینکه در نقل و انتقالات زمستانی، چند خرید جدید داشته باشند. همه اینها در شرایطی است که شایعاتی در مورد قرار گرفتن انصاری فرد در لیست فروش اوساسونا شنیده می شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد