تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

هاشمیان در صفحه فیسبوکش با انتشار مطلبی، مبارزه و سماجت در فوتبال را بیان کرد.



به گزارش "تک گل" هاشمیان با انتشار تصویری از یکی از شادی های گل خود نوشت: سال ۲۰۰۱ بود که پس از ۲ ساله ناموفق در هامبورگ به تیم بوخوم رفتم، ۲ سالی‌ که هیچ گلی‌ نزده بودم (فقط ۱ گل در جام اینتر توتو اروپا و در لیگ هیچ گلی‌ نزده بودم)، خیلی‌‌ها می‌گفتند که وحید در آلمان نمیتواند موفق شود و بهتر است که به ایران برگردد و اگر باز هم ادامه بدهد فوتبالش در آنجا تمام میشود. جوان بودم و کم تجربه و دوران سختی بود ولی‌ درونم به من میگفت تسلیم نشوم و ادامه بدم. آن زمان بوخوم در دسته ۲ آلمان بود . وقتی‌ اولین گلم را برای بوخوم زدم رفتم کنار زمین و از خدا تشکر کردم. آن زمان احساس کردم که سبک شدم. این اتفاق خیلی‌ کوتاه انجام شد.

هفته بعد یک عکاس که طرفدار بوخوم هم بود یک سی‌دی به من داد و گفت که چندین عکس از تو گرفتم. وقتی‌ روز بعد که عکس هارو دیدم، دیدم که دقیقاً عکاس همان صحنه رو دقیقاً گرفته و بسیار شگفت زده شدم. بعد از ۲ سال سخت در هامبورگ، ۳ سالی‌ طلایی در بوخوم داشتم و تیم بایرن و دیگر تیم‌‌های بزرگ آلمان خواهان من شدند.
عکس وحید هاشمیان در بایرن مونیخ

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد