تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سايت omroepgelderland در گزارش بازي نايمخن و روداکرکرداد، عليرضا جهانبخش را غير قابل مهار خواند.



به گزارش "تک گل"، تیم فوتبال نایمخن در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته دوم هلند موفق شد در خانه خودی با حساب سه بر صفر مقابل روداکرکراد به برتری برسد.

با این نتیجه، نایمخن 71 امتیازی شد تا فاصله‌اش با تیم دوم جدول یعنی همان روداکرکراد را به 17 امتیاز برساند. رودا نیز با 54 امتیاز رده دوم را در اختیار گرفته است.

علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت و تا دقیقه 79 نیز در میدان حاضر بود. روداکرکراد با سیسیلیا ضد حمله‌های خطرناکی روی دروازه نایمخن داشت اما در مقابل، علیرضا جهانبخش نیز خطری جدی برای دورازه تیم میهمان به حساب می‌آمد. بازی زیبای ناواره فور و گذشتن او از دفاع رودا موجب شد تا بازی یک بر صفر به سود نایمخن شود.

جهانبخش غیر قابل مهار
مونتین که در این دیدار مامور مهار جهانبخش بود، در کارش موفق عمل نمی‌کرد. او روی دروازه حریف خطرساز می شد تا اینکه نایمخن توسط کریستین سانتوس موفق به زدن گل دوم شد. در ادامه، آنتونی لیمبومبه می‌توانست گل دیگری برای نایمخن به ثمر برساند اما موفق به انجام این کار نشد.

درست سه دقیقه بعد از گل دوم، ناوارونه فور موفق شد گل سوم نایمخن را بزند تا تیمش را سه بر صفر پیروز این دیدار کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد