تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

الشحانيه در ادامه هفته بيست و يکم ليگ ستارگان قطر درحالي که مسعود شجاعي و مهرداد پولادي را در ترکيب داشت با نتيجه سه بر دو برابر الغرافه تن به شکست داد و سه امتياز حساس اين ديدار را از دست داد تا همچنان خطر سقوط به ليگ پايين‌تر را احساس کند.



در ادامه هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر دو دیدار برگزار شد. الشحانیه که در هفته‌های اخیر با درخشش مهرداد پولادی و مسعود شجاعی دو بازیکن ایرانی خود نتایج درخشانی به دست آورده بود در ورزشگاه خانگی خود از الغرافه پذیرایی کرد و امیدوار بود که در این دیدار هم به پیروزی دست یابد اما نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و با نتیجه سه بر دو بازی را وگذار کرد.

در این دیدار علی جوکار، مسعود شجاعی و مهرداد پولادی، سه بازیکن ایرانی الشحانیه در ترکیب اصلی تیم خود به میدان رفتند اما نتوانستند مانع از شکست تیم خود شوند. مسعود شجاعی هم در نیمه دوم بازی در دقیقه 76 تعویض شد و جای خود را به کلائدیو لوچو داد و این بازیکن بلافاصله بعد از ورود به میدان توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما در نهایت الشحانیه این دیدار را واگذار کرد.

الشحانیه با این شکست 18 امتیازی باقی ماند و در همان رده دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت تا همچنان یکی از نامزدهای سقوط به لیگ پایین‌تر باشد.

در دیگر دیدار برگزار شده تیم القطر توانست با نتیجه دو بر یک برابر الشمال به پیروزی برسد.

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر تا ساعتی دیگر با انجام دو دیدار به پایان می‌رسد. الأهلی که مجتبی جباری و سید جلال حسینی را در اختیار دارد در خانه الخریطیات به میدان می‌رود. در دیگر دیدار هم در داربی ایرانی‌ها یاران پژمان منتظری در خانه از یاران اشکان دژاگه پذیرایی می‌کنند که این دیدار برای هر دو تیم بسیار حساس است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد