تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

عزت اللهی بازیکن لژیونر ایرانی که در تیم اتلتیکومادرید توپ میزند از دعوتش به تیم ملی ایران ذوق زده شده است.



به گزارش "تک گل"، سعید عزت‌اللهی در خصوص دعوت شدنش به تیم ملی و قرار گرفتن نامش در لیست آماده‌باش کارلوس کی‌روش اظهار داشت: خیلی خوشحالم و از این بابت فقط خداراشکر می‌کنم که توانستم مزد زحماتم را از کارلوس کی‌روش بگیرم.

وی افزود: از سرمربی و اعضای کادرفنی تیم ملی تشکر می‌کنم که عملکردم در اتلتیکومادرید را زیر نظر داشتند و خوشحالم که کی‌روش در سن 18 سالگی به من اعتماد کرده است. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد او را به خوبی بدهم.

هافبک تیم فوتبال اتلتیکومادرید C درباره رسیدنش به هدفی که پیش از این گفته بود، خاطرنشان کرد: قبلاً هم گفته بودم با ماندن کی‌روش و با توجه به اینکه او اهمیت زیادی به بازیکنان جوان و لژیونر می‌دهد، می‌خواهم با تلاش خودم را به تیم ملی برسانم. از روز اولی که به اسپانیا آمدم و با اتلتیکومادرید قرارداد بستم تمام هدفم همین بود و خوشحالم که نامم در لیست تیم ملی قرار گرفته است. امیدوارم بتوانم در تمرینات تیم ملی شرکت کنم و از نزدیک خودم را به کی‌روش نشان دهم تا جواب اعتماد او را با تمرین و سختکوشی بدهم.

عزت‌اللهی که از دعوت به تیم ملی بسیار خوشحال بود پیش از اینکه تمرین اتلتیکومادرید آغاز شود، گفت: اکنون بسیار ذوق‌زده‌ام و واقعاً نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم. فقط خداراشکر می‌کنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد