تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ستاره جوان ایرانی اظهار کرد از تیم معروف آژاکس و فاینورد پیشنهاد دارد.



به گزارش "تک گل"، هافبک ایرانی تیم فوتبال نایمخن که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته یک هلند به همراه این تیم به مقام قهرمانی دست یافت و به خاطر عملکرد فوق‌العاده‌اش جایزه بهترین بازیکن فصل موسوم به گاو طلایی را هم به دست آورد، از سوی چند باشگاه مطرح اروپایی مورد توجه قرار گرفته است.

پایگاه اینترنتی "آژاکس شو تایم" در گزارشی به وضعیت جهانبخش و پیشنهاد تیم‌های خوب هلندی از جمله آژاکس و فاینورد به او اشاره کرده است.

به نوشته این سایت جهانبخش می‌تواند فصل آینده در یکی از تیم‌های بزرگ هلند به میدان برود. در حال حاضر آژاکس و فاینورد پیشنهاد جدی خود را برای جذب این بازیکن به نایمخن ارائه کرده‌اند اما این طور که به نظر می‌رسد ستاره ایرانی نایمخن هنوز نتوانسته بین این دو باشگاه گزینه خود را انتخاب کند.

جهانبخش در این رابطه گفت: فکر می‌کنم برای هر کسی یک افتخار بزرگ است که در یکی از 5 تیم برتر هلند به میدان برود. طبیعتا برای من هم این گونه است و می‌خواهم در بالاترین سطح به فوتبال خود ادامه دهم اما در حال حاضر فقط همین موضوع برایم اهمیت دارد که در یک تیم سطح بالا بازی کنم.

او ادامه داد: آژاکس یک باشگاه کلاسیک و قدیمی است و فاینورد هم تیم خوبی است که جو فوق‌العاده‌ای دارد. نمی‌توان این دو باشگاه را با هم مقایسه کرد اما برای من مهم‌ترین چیز بالا بودن سطح باشگاهی است که می‌خواهم در آن بازی کنم و پس از آن به معیارهای دیگر توجه می‌کنم.

هافبک ایرانی نایمخن گفت: اگر مجبور به انتخاب از بین آژاکس و فاینورد شوم؟ این یک سوال گول زننده است. من واقعا نمی‌دانم. هر دو تیم واقعا خوب هستند و از نظر سطح بازی در هلند در رده بالایی قرار می‌گیرند. من عاشق هر دو تیم هستم اما هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته‌ام.

علاوه بر فاینورد و آژاکس، تیم‌های اندرلخت بلژیک و سلتیک اسکاتلند هم علاقه خود را برای جذب جهانبخش نشان داده‌اند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد