تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

علیرضا جهان بخش ستاره ایرانی تیم نایمخن، از کشورهایی همچون قطر، امارات و روسیه و امریکا پیشنهاد دارد.



به گزارش"تک گل" ، علیرضا جهانبخش مهاجم تیم فوتبال نایمخن هلند که موفق شد فصل گذشته با این تیم یک بار دیگر به لیگ برتر باشگاههای این کشور صعود کند این روزها سرگرم سبک و سنگین کردن پیشنهادات خود است تا از بین آن‌ها بهترین گزینه ممکن برای ادامه بازیگری و پیشرفت خود را انتخاب کند.

بر همین اساس این بازیکن یک سال دیگر با باشگاه خود در هلند قرارداد دارد با پیشنهادهای چشمگیری از کشورهای انگلیس، هلند، روسیه و حتی آمریکا و همچنین قطر و امارات برای فصل آینده مواجه شده است.

شنیده می‌شود باشگاه‌های قطری و اماراتی با ارقام نجومی برای فصول آینده به جهانبخش پیشنهاد داده‌اند که این بازیکن جوان و آینده دار فوتبال ایران که قصد دارد همچنان در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد به این پیشنهادات پاسخ منفی داده و آن‌ها را رد کرده است.

از سویی دیگر باشگاه نیویورک سیتی که به تازگی فرانک لمپارد را به خدمت گرفته است به جهانبخش پیشنهاد جدیدی ارائه کرده که این پیشنهاد نیز مورد موافقت قرار نگرفت. همچنین پیشنهاد باشگاه سلتیک نیز به خاطر خرید 5 مهاجم از سوی این باشگاه مورد قبول واقع نشد.

در نهایت اینکه جهانبخش از دو تیم سطح اول لیگ برتر هلند که همواره در بین صدرنشینان جدول این لیگ قرار دارند پیشنهاد دارد ضمن اینکه گزینه حضور دوباره در سال سوم با نایمخن نیز پیش روی مهاجم تیم ملی است و احتمال اینکه او در لیگ برتر هلند بماند بسیار زیاد است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد