تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مصاحبه ای از پورعلی گنجی بازیکن ایرانی تیم تیانجین تدا چین رو در زیر مشاهده می کنید:



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، این مدافع ملی پوش در پاسخ به سوالی درباره حضورش در لیگ چین گفت: وقتی که در فوتبال پیشرفت کردم با خودم شرط گذاشتم از نظر شخصیتی و فوتبالی قوی باشم تا بتوانم به مدارج بالا برسم. بعد از جام ملت ها پیشنهادهای مختلفی داشتم و از بین آنها تیانجین چین را انتخاب کردم و خدا را شکر شرایط خوبی در این تیم که مربی بزرگی دارد، دارم.

او درباره احتمال حضورش در تیم ملی در پست هافبک دفاعی گفت: اول از همه بگویم آقا جواد هنوز می تواند فوتبال بازی کند چه از نظر فنی و چه از نظر رهبری. من تلاش می کنم اول پیراهن تیم ملی را بپوشم و بعد هر جا که از من استفاده شد بازی کنم؛ چه هافبک دفاعی و چه مدافع.

او درباره جوان شدن تیم ملی هم گفت: یک مربی مثل آقای کی روش می داند که یک بازیکن جوان را کی و در چه زمانی استفاده کند. این حسن بزرگ اوست. ما کار خیلی خوبی کردیم که ایشان را حفظ کردیم چون تیم های دیگر بیکار ننشسته اند. مثلا در همین چین که چند سال پیش لیگش شرایط کاملا متفاوتی داشت و حالا دارد بهترین ها را به سمت خود جذب می کند. ایشان با کمترین قیمت ممکن در ایران به کار خودش ادامه داده و باید قدر او را بدانیم.

وی ادامه داد: چین 5 سال پیش خیلی از ایران ضعیف تر بود. آنها امثال نکونام، کریمی، دایی و... را می پرستیدند اما آنها امروز خیلی پیشرفت کردند. الان ما 5 بازیکن در اروپا نداریم. امیدواریم مسئولان تصمیم درستی بگیرند.

پورعلی گنجی در خصوص اینکه چه پیشنهادهایی به وی رسیده است اذعان داشت: حقیقت این است فعلا خبری نیست اما صحبت هایی دارد انجام می شود. اگر تا دو هفته دیگر پیشنهادی بیاید در صورتی که بخواهم از این تیم جدا شوم باید یک میلیارد بدهم و جدا شوم. هنوز درخواست رسمی به باشگاه نیامده است. تصمیمم برای آینده فقط اروپا است و فعلا خبری نیست. امیدوارم خبرهای خوبی برسد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد