تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" علیرضا جهانبخش به احتمال فراوان راهی آلکمار می شود. تیمی که به یورولیگ راه یافته و پیشتر بازیکنانی چون لوییس فان خال، فیلیپ کوکو و جیمی فلوید هاسل بنک را در ترکیب خود دیده است.



علیرضا جهانبخش یک قدم تا امضای قرارداد با آلکمار فاصله دارد. تیمی پرافتخار و مشهور در فوتبال هلند که در سال 1967 تاسیس شده و قدمتی 48 ساله دارد. آلکمار دو بار به عنوان قهرمانی لیگ هلند دست یافته است. در فصل 81-1980 و 09-2008. این تیم سه بار هم عنوان قهرمانی جام حذفی هلند را بدست آورده است. آلکمار در تورنمنت هایی چون تورنمنت آمستردام نیز سه بار قهرمان شده و یک بار هم جام یوهان کرویف را فتح کرده است. آلکمار در سال 1980 به عنوان نایب قهرمانی جام یوفا دست یافته و یک بار هم در فصل 05-2004 به نیمه نهایی راه یافته است. ضمنا سه بار هم تا مرحله یک چهارم نهایی جام یوفا پیش رفته اما از رسیدن به نیمه نهایی محروم مانده است.

آلکمار در تاریخ 48 ساله خود بازیکنان بزرگی را به فوتبال هلند تحویل داده است. لوییس فان خال در فصل 87-1986 عضو این تیم بوده و با پیراهن آلکمار از فوتبال خداحافظی کرده است. فیلیپ کوکو، چپ پای سابق تیم ملی هلند نیز حد فاصل سالهای 1988 تا 1990 در آلکمار بازی کرده و از این تیم به تیم ملی هلند دعوت شده است. جیمی فلوید هاسل بنک، مهاجم سابق تیم ملی هلند نیز دو فصل را در آلکمار گذرانده و از این تیم به لیگ برتر انگلیس و باشگاه لیدزیونایتد منتقل شده است. سرخیو رومرو، دروازه بان فیکس تیم ملی آرژانتین نیز سابقه بازی برای آلکمار را در کارنامه دارد. این دروازه بان حدفاصل سالهای 2007 تا 2011 برای آلکمار به میدان رفته و 90 بازی برای این تیم انجام داده است.

آلکمار مربیان بزرگی را هم روی نیمکت خود دیده است. مردانی چون مارکو فان باستن، لوییس فان خال، دیک ادووکات و البته رونالد کومان. مربیان مشهوری که جملگی روی نیمکت تیم ملی هلند نیز نشسته و به افتخاراتی بزرگ با این تیم دست یافته اند.

آلکمار در فصل گذشته لیگ هلند( اردی ویزه ) در 34 بازی، 19 برد 5 تساوی و 10 شکست بدست آورد و با 62 امتیاز به عنوان سومی دست یافت. آلکمار بعد از آیندهوون و آژاکس در رتبه سوم ایستاد. یعنی بالاتر از باشگاه بزرگی به نام فاینورد.

علیرضا جهانبخش حالا در یکقدمی پیوستن به باشگاه بزرگی به نام آلکمار قرار دارد. او باید قدم بگذارد در مسیر فان خال، کوکو و هاسل بنک. مسیری سخت و طاقت فرسا که با تلاش و اراده بالا می تواند برای جهانبخش هموار باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد