تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 احسان حاج صفی اولین بازی نود دقیقه ای خود را برای FSV فرانکفورت در بوندس لیگای B انجام داد تا با وجود شکست برابر فرایبورگ مورد تمجید سرمربی تیم قرار بگیرد.



به گزارش "تک گل" ملی پوش ایرانی بعد از سه هفته حضور نصف و نیمه در ترکیب فرانکفورتی ها در جدال برابر فرایبورگ برای اولین بار 90 دقیقه کامل به بازی گرفته شد که اتفاقا عملکرد خوب حاج صفی با تعریف و تمجیدهای سرمربی تیم روبرو شد.

توماس اورال در این بازی که با شکست 2-0 فرانکفورتی ها برابر فرایبورگ مدعی توام شد از حاج صفی در پست مانوئل کنراد کاپیتان خود استفاده کرد و بعد از بازی هم در توجیه تصمیم خود برای نیمکت نشین کردن کاپیتان فرانکفورت گفت:«احسان حاج صفی بازیکنی چپ پا است که قابلیت حضور در شش پست را دارد. صلاح دیدم مقابل فرایبورگ از این بازیکن استفاده کنم و خوشبختانه همه دیدند که حاج صفی چه عملکرد خوبی داشت». سایت باشگاه FSV هم درج اینفوی عملکرد ملی پوش ایرانی از عملکرد او در مقابل فرایبورگ تقدریر کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد