تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دروازه بان سابق تیم ملی از مسئولان فدراسیون فوتبال یک سوال دارد اینکه چرا پاداش او را نمی دهند؟



به گزارش "تک گل" ؛ دانیال داوری یکی از آن بازیکنانی بود که با سر و صدای زیادی به تیم ملی ایران آمد. نام او زمانی برسر زبان ها افتاد که به همراه تیمش اینتراخت برانشوایگ به بوندس لیگا صعود کرد. آن زمان کارلوس کروش علاقه زیادی به ایرانی هایی که در خارج حضور داشتند نشان میداد. او به همین دلیل و در کنار دعوت از دژاگه، بیت آشور و گوچی داوری را هم به تیم ملی دعوت کرد. بازیکنی که خیلی ها او را دلیل خروج سید مهدی رحمتی از تیم ملی میدانند خیلی زود شماره یک تیم ملی را بر تن کرد اما همانقدر که زود به اوج رسیدهمانقدر هم زود ناامید کننده ظاهر شد تا در نخستین بازی ایران در جام جهانی علیرضاحقیقی مرد شماره یک تیم ملی شود. این اتفاق در حالی افتاد که دانیال پس از جام جهانی فقط به یک اردو آن هم در کشور پرتغال دعوت شد که به دلیل به دنیا آمدن فرزندش قید حضور در این اردو را زد.

از آن روز به بعد دانیال داوری حتی یک بار هم به هیچ اردوی تیم ملی دعوت نشده است اما طبیعی است که مثل همه بازیکنانی که دراردوهای قبل از جام جهانی و در جریان این رقابت ها حضور داشته اند پاداشش را ازفدراسیون فوتبال طلب کند.

داوری اخیرا گفت وگویی را با روزنامه همشهری ورزشی انجام داده و در این گفت و گو از آرزوهایی که به آنها نرسیده است حرف زده است. انیال که این روزها خبر زیادی درباره اش شنیده نمی شود از مسئولان فدراسیون خواسته تا پاداش حضور او در جام جهانی را بدهند. پاداشی که رقمی در حدود 21 هزار دلار می شود.

 تیم ملی از روز 7 خرداد ماه تا 7 تیر در جام جهانی حضور داشته است که به هر بازیکن برای هر روز 700 دلار پرداخت شده است. باحسابی سر انگشتی باید گفت که دانیال داوری هم که ادعا می کند این پاداش را دریافت نکرده باید رقمی در حدود 21 هزار دلار دریافت کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد