تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نکونام احتمالا با باشگاه العربی قرارداد خواهد بست.



به گزارش "تک گل"، جواد نکونام بعد از یک نیم‌فصل خوب در لیگ برتر فوتبال ایران امروز بعد از ظهر با تماس مدیر برنامه‌هایش محمودرضا فاضلی از تمایل باشگاه العربی به خود اطمینان یافت و بلافاصله بعد از مذاکره با مسئولان باشگاه سایپا با خرید بلیت راهی قطر شد تا برای مذاکره و تست پزشکی در باشگاه  العربی حضور پیدا کند.

البته موضوع حضور نکونام در العربی به یک ماه پیش بر می‌گردد؛ زمانی که جان فرانکو زولا سرمربی ایتالیایی این تیم قطری از اشکان دژاگه درباره کاپیتان سابق تیم ملی ایران سوال کرده بود. همچنین شب گذشته مسئولان باشگاه العربی با دیدن کارلوس کی‌روش در ورزشگاه جاسم بن حمد از او در خصوص نکونام سوال کردند که کی‌روش در این گفت‌وگو از حرفه‌ای‌گری و کیفیت بازی کاپیتان منتخبش گفته است.

نکونام که تا بعد از ظهر امروز درگیر امور خود در سایپا بود حالا در انتقال غیر منتظره به قطر خواهد رفت تا در یکی از بهترین تیم‌های لیگ فوتبال این کشور به میدان برود. او هنوز قراردادش را با باشگاه سایپا فسخ نکرده اما به احتمال فراوان با تیم جدیدش العربی قرارداد مناسبی امضاء خواهد کرد.

نکونام که امشب به قطر رفته هنوز با العربی قراردادی امضاء نکرده و تنها در صورت توافق مالی و دریافت پیشنهادی خوب از این باشگاه به العربی خواهد پیوست و در غیر اینصورت دوباره به ایران باز خواهد گشت. او در صورت توافق مالی قرارداد چهار ماهه‌ای با این باشگاه قطری امضاء می‌کند تا برای نخستین بار فضای فوتبال این کشور متمول را نیز تجربه کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد