تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل، پایگاه اینترنتی گاتزتا یونان، روز پنجشنبه خبر داد که تیم فوتبال گوانگ ژو چین پیشنهاد یک میلیون یورویی به بازیکن ایرانی شاغل در لیگ یونان داده است که به نظر می‌رسد این پیشنهاد از سوی این بازیکن و باشگاه پانیونیوس رد شده است.



سایت‌های یونانی در مورد مدت و مبلغ پیشنهاد تیم چینی به انصاری‌فرد، خبرهای مختلفی منتشر کردند اما همه انها در حد حدش و گمانه زنی بود ولی نکته مهم این است که کریم این پیشنهاد را رد کرد.

بهترین گلزن پانیونیوس تیم شگفتی‌ساز این فصل لیگ یونان، با گل‌های باارزش خود توانسته در کانون توجهات قرار بگیرد و مورد تمجید کارشناسان فوتبال در این کشور باشد. تیم‌های چینی در این فصل حسابی با خرید بازیکنان مطرح، خود را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند که یکی از این تیم‌های بزرگ گوانگ ژو اورگراند، قهرمان دو دوره لیگ قهرمانان در 3 سال اخیر بوده است. این تیم چینی مدتی برای به خدمت گرفتن  انصاری‌فرد بازیکن ایرانی پانیونیوس که قراردادش با این تیم در تابستان به پایان می‌رسد، اقدام کرده بود ولی باشگاه پانیونیوس و کریم به این پیشنهاد جواب مثبت نداده‌اند.این انتقال در نهایت منتفی شد و به جای این بازیکن ایرانی یک بازیکن دیگر از لیگ یونان راهی لیگ چین شدکه این بازیکن آپوستولوس جیانو مهاجم تیم آستراس است.

پیشنهاد 11 میلیاردی

هر چند رسانه های یونانی اطلاعات دقیقی از مبلغ پیشنهادی تیم چینی ندادند ولی بد نیست بدانید که باشگاه چینی حاضر بود برای دو سال به انصاری‌فرد مبلغ 3 میلیون یورو بدهد و البته بندهایی هم به عنوان پاداش‌های مختلف در قرار داد او گنجانده می‌شد که دستمزد کریم را برای دو سال به 12 میلیارد تومان می‌رساند.در حالی که پیشنهاد این باشگاه چینی به انصاری فرد چشمگیر بود، او تصمیم گرفت که لیگ یونان را ترک نکند.او مطمئنا برای فصل بعد پیشنهادهای خوبی از اروپا دریافت خواهد کرد و برای کریم در حال حاضر فقط مسائل فوتبالی مهم بود که به چنین پیشنهادی پاسخ منفی داد.این در حالی است که برخی از بازیکنان ایران حتی حاضرند برای پیشرفت در مسائل مالی به لیگ قطر هم بروند.قطعا ماندن کریم در اروپا و تصمیمی که او گرفت، قابل ستایش است و برای کی روش سرمربی تیم ملی هم این موضوع قابل توجه خواهد بود.کریم به دوستانش گفته مه در حال حاضر فقط هدفش پیشرفت در فوتبال اروپا است تا بتواند در سال آینده در تیم مطرح‌تری بازی کند.حتی مارینوس سرمربی پانیونیوس هم معتقد است که مهاجم تیمش می‌تواند به زودی در اروپا در تیم‌های بزرگتری بازی کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد