تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 يوونتوس در ديداري جذاب و تماشايي، توانست با نتيجه 3-2 رم را شکست بدهد و به تنهايي در صدر جدول سري A قرار بگيرد.



در این دیدار پربرخورد، داور سه پنالتی اعلام کرد و دو بازیکن از دو تیم نیز اخراج شدند و در نهایت این تیم میزبان بود که توانست سه امتیاز را به دست بیاورد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و تا دقیقه 27 که اولین گل بازی به ثمر رسید، هر کدام موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. تا اینکه ضربه آزاد آندره آ پیرلو، به دست مایکون برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. ته وز پشت ضربه قرار گرفت و گل اول را به نام خود ثبت کرد.

اما تنها 4 دقیقه بعد، رمی ها، باز هم از روی نقطه پنالتی، کار را به تساوی کشیدند. این بار درگیری لیششتاینر و توتی، روی یک ضربه ایستگاهی، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. توتی پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت بوفون، گل دوم را به ثمر رساند.


در حالی که به نظر می رسید این نیمه با همین نتیجه به پایان خواهد رسید، در ثانیه های پایانی، دو بار دیگر توپ از خط دروازه ها عبور کرد. ابتدا خوان ایتوربه، روی همکاری با ژروینیو، دروازه بوفون را باز کرد. سپس در سومین دقیقه از وقتهای اضافی، خطای پیانیچ روی پوگبا، یک ضربه پنالتی دیگر، نصیب یوونتوس کرد که باز هم ته وز، آن را تبدیل به گل کرد.

دو تیم در نیمه دوم بازی محتاطانه ای را در دستور کار قرار دادند اما سرانجام در دقیقه 86، لئوناردو بونوچی، روی یک توپ برگشتی، با یک ضربه والی دیدنی، دروازه رم را باز کرد و یوونتوس را به پیروزی رسید.

در دقیقه 88، درگیری مانولاس و موراتا، باعث شد تا داور هر دو را از بازی اخراج کند. با این نتیجه، یوونتوس 18 امتیازی شد و به تنهایی در صدر قرار گرفت و رم همچنان با 15 امتیاز، باید منتظر لغزش بیانکونری در هفته های آتی باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد