تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

يوونتوس دقايقي پيش موفق شد تا با برتري 2-0 بر امپولي و با استفاده از شکست آ اس رم در مقابل ناپولي، فاصله با رمي ها را به 3 امتياز برساند.



یوونتوسی ها که از شکست رم در مقابل ناپولی آگاه بودند، با انگیزه فراوانی برای شکست امپولی پای به ورزشگاه این تیم گذاشتند. با این حال در نیمه اول علی رغم خلق چند فرصت مناسب، بدون دستیابی به گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم ، ته وز و مارکیزیو دو فرصت مسلم گلزنی را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 61، پیرلو از روی یک ضربه آزاد و به زیبایی گل اول یووه را به ثمر رساند. دقایقی بعد، بوفون با عکس العملی تماشایی توپ توچارلی را از روی خط برگرداند.

مارکیزیو در جواب این حمله نتوانست دروازه خالی امپولی را باز کند اما سرانجام موراتا در دقیقه 68 از روی پاس خوب ته وز و با ضربه پای چپ تماشایی از بیرون محوطه جریمه، خیال یوونتوسی ها را از کسب پیروزی راحت کرد.

بدین ترتیب یووه باخت روز چهارشنبه در زمین جنوا را فراموش کرد و با 25 امتیاز بالاتر از رم 22 امتیازی در صدر جدول قرار گرفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد