تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 در مهمترين ديدار هفته دهم بوندسليگا آلمان امشب بايرن مونيخ در آليانس آرنا ميزبان بروسيا دورتموند بود که اين بازي با حساب 2 بر 1 به سود ميزبان خاتمه يافت.


مطابق انتظار از همان ابتدا باواریایی‌ها بودند که توپ و میدان را در اختیار خود گرفتند اما یاران دورتموند با دفاعی خوب و فشرده حریف را در رسیدن به دروازه خود ناکام گذاشتند.
علی‌رغم برتر بودن بایرن در دقایق ابتدایی، این دورتموند بود که در دقیقه 31 توسط مارکو رویس روی پاس پی‌یر امریک آوبامیانگ به گل رسید.
بعد از این گل زردپوشان وستفالن با روحیه بهتری به بازی ادامه دادند و حریف را دچار دردسر کردند، بطوریکه ژابی آلونسوی باتجربه در خط میانی بایرن با کارت زرد داور جریمه شد.
اما باواریایی‌ها درصدد جبران گل خورده بر آمدند و تا پایان نیمه اول چند حمله دیگر را روی دروازه رومن وایدن‌فلر پایه‌ریزی کردند اما هیچ یک از آنها راهی به چهارچوب نداشت.
با شروع نیمه دوم هم این تیم میزبان بود که بازی را در دست داشت و به سمت زمین دورتموند فشار می‌آورد. در دقیقه 51 رابرت لواندوفسکی می‌توانست بازی را به تساوی بکشد، اما وایدن‌فلر مطمئن نشان داد و مانع بازشدن دروازه زردها شد.

در مقابل دورتموند هم دقیقه 60 می‌توانست توسط شینجی کاگاوا به گل دوم خود دست پیدا کند اما ضربه خطرناک این بازیکن با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
بعد از این ضربه دورتموندی‌ها باز هم به عقب برگشتند و زیر فشار تیم حریف، به دفاع در زمین خودی وادار شدند.

بالاخره حملات متعدد بایرن نتیجه داد و دقیقه 72 لواندوفسکی قفل دروازه دورتموند را شکست. اشتباه مدافعان دورتموند، با ضربه ستاره لهستانی، به گل تساوی تبدیل شد.

بعد از این گل باواریایی‌های میزبان به فشار حملات خود ادامه دادند تا اینکه دقیقه 85 نون سوبوتیچ در محوطه جریمه دورتموند فرانک ریبری را با خطا متوقف کرد و داور این صحنه را پنالتی تشخیص داد. آرین روبن پشت این توپ ایستاد و با تبدیل ضربه پنالتی به گل، بایرن مونیخ را به برتری 2-1 رساند تا این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد