تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دو تيم ليورپول و آرسنال در ديداري حساس و جذاب به تساوي 2-2 رضايت دادند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، درحساس ترین دیدار هفته ی هفدهم لیگ برتر انگلیس، دو تیم لیورپول و آرسنال در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دو تیم با نتیجه 2-2 به کار خود پایان دادند. نیمه ی اول را لیورپول بهتر شروع کرد ولی تا دقایق پایانی، دو تیم موفق به ایجاد موقعیت‌های زیادی نشدند. در دقیقه 45، فیلیپ کوتینیو موفق شد روی پاس هندرسون با یک دریبل زیبا و یک شوت دقیق، توپ را وارد دروازه آرسنال کند و تیمش را پیش بیندازد. اما طولی نکشید که متیو دبوشی، موفق شد روی یک پاس خوب و ضربه ی زیبا از داخل محوطه ی جریمه، بازی را به تساوی بکشاند تا دو تیم در نیمه ی اول با تساوی به کار خود پایان دهند.

نیمه ی دوم آرسنال بازی را بهتر شروع کرد تا در دقیقه 64، با ضربه ی دقیق اولیویه ژیرو به گل برتری برسد. این برتری تا دقایق پایانی ادامه داشت تا اینکه در دقایق پایانی وقت‌های اضافه، لیورپول توسط مارتین اشکرتل روی یک ضربه کرنر به گل رسید و بازی را به تساوی بکشاند. درحالی که لیورپول با اخراج فابیو بورینی در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، 10 نفره شده بود. تلاش‌های پایانی آرسنال هم به نتیجه نرسید و بازی با همان نتیجه 2-2 به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد