تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

باخت خانگی آث میلان مقابل آتالانتا در هفته نوزدهم سری آ ایتالیا.



به گزارش سایت خبر ورزشی "تک گل www.takgoal.com"، میلان پس از برد 2-0 در مقابل ناپولی در هفته 15، در سه بازی بعدی خود موفق به کسب پیروزی نشده بود و در آخرین بازی خانگی خود نیز مغلوب ساسولو شده بود. این تیم امروز در مقابل تیم رده هفدهمی آتالانتا نیز موفق به کسب حتی یک نتیجه تساوی نیز نشد.

میلان نیمه اول را خوب شروع کرد و در دقیقه 5، توسط بوناونتورا می توانست به گل دست یابد اما ضربه پای راست محکم این بازیکن را دروازه بان آتالانتا برگشت داد. 3 دقیقه بعد، مونتولیوو شانس خود را امتحان کرد اما ضربه او به مدافعین پرتعداد آتالانتا برخورد کرد.

دقیقه 13، آتالانتا می توانست به گل دست یابد . ضربه بنالوانه پس از برخورد به مکسز، تغییر جهت داد و با خوش شانسی دیگو لوپز وارد دروازه نشد. سرانجام در دقیقه 33 بر خلاف جهت بازی، آتالانتا به گل دست یافت.

حرکت آزادانه چیگارینی در میانه زمین و پاس او به مورالز، این بازیکن را پشت محوطه جریمه میلان صاحب توپ کرد، مورالز به خوبی ژرمن دنیس را در گوشه راست محوطه جریمه میلان دید و توپ را به او رساند، دنیس نیز با ضربه ای دقیق، توپ را از زیر دستان لوپز به گل تبدیل کرد. اینزاگی سه دقیقه بعد، بونرا را از زمین خارج کرد و آرمرو را به جای او وارد زمین کرد. در ادامه، حملات میلان بی نتیجه ماند و این نیمه با یک گل به سود آتالانتا به پایان رسید.


در نیمه دوم، میلان تا دقیقه 68 موفق نشد حتی یک موقعیت خطرناک روی دروازه آتالانتا خلق کند. در این لحظه روی سانتر خطرناک بوناونتورا، کسی از مهاجمان میلان درون محوطه حاضر نبود تا آن را به گل تبدیل کند. دو دقیقه بعد، الشراوی شانس گلزنی داشت که دفاع آتالانتا هوشمندانه این فرصت را از این بازیکن گرفت.

آمدن پاتزینی بجای چرچی و نیانگ بجای مونتولیوو نیز بی نتیجه بود و روسونری زور لازم برای برگرداندن نتیجه را نداشت. میلان با این شکست، 26 امتیازی باقی ماند و در رده هشتم قرار گرفت. آتالانتا نیز 18 امتیازی شد و دو پله در جدول صعود کرد. با این شکست، موقعیت اینزاگی در میلان، بیش از پیش به خطر افتاد.


در دیگر بازی ها نتایج زیر بدست آمد:

جنووا 3-3 ساسولو

کیه وو 1-2 فیورنتینا

چزنا 2-3 تورینو

اودینزه 2-2 کالیاری

پارما 0-2 سامپدوریا

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد