تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

یوونتوسی ها موفق شدند با گل لحظات پایانی مسابقه، پارما را شکست داده و به مرحله بعد صعود کنند.



ترکیب دو تیم:

پارما: میرانته، پدرو مندس، لوکارلی، پالتا، ریسپولی، گالوپا، ماریگا، نوچرینو، گوبی، پالادینو، رودریگز

یوونتوس: استوراری، لخشتاینر، اگبونا، کیه لینی، پادویین، پیرلو، ویدال، مارکیزیو، پپه، یورنته، کومان

گزارش نیمه نخست:

پارما در نیمه نخست، برتری نسبی در مالکیت توپ و میدان داشت و دانیله گالوپا در ابتدای بازی روی حرکت زیبای پدرو مندس، فرصت گلزنی بسیاری خوبی را برای دوکالی از دست داد.

در حالی که بازی در نیمه نخست، بیشتر در میانه زمین دنبال می شد، شاگردان دونادونی بار دیگر روی ضربه والی آنتونیو نوچرینو این فرصت را پیدا کردند تا دروازه یووه را تهدید کنند، امّا ضربه او با دخالت کیه لینی راهی کرنر شد.

در آخرین ثانیه های وقت اضافه نیمه نخست، یووه توانست نخستین موقعیت جدی خود را روی دروازه پارما ایجاد کند و سانتر سیمونه پپه، در شرایطی که میرانته سنگربان پارما مسیر توپ را تعقیب می کرد به تیر دروازه برخورد کرد، توپ برگشتی نیز با ضربه والی ویدال همراه شد که با فاصله نسبتاً کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه نخست با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه پیدا کرد.

گزارش نیمه دوم:

در ابتدای نیمه دوم، اولین خطر جدی روی دروازه ها را، کیه لینی با ضربه سر بر روی دروازه میرانته به وجود آورد. ضربه سر مدافع یووه از بالای دروازه پارما با فاصله به بیرون رفت.

در ادامه این پارما بود که با ضربه والی ریسپولی این فرصت را داشت که دروازه یوونتوس را باز کند، امّا ضربه او از دهانه دروازه به بیرون فرستاده شد.

پائول پوگبا ستاره فرانسوی یوونتوس، از هفتادمین دقیقه به جای آرتورو ویدال شیلیایی وارد زمین شد.  در هفتاد و چهارمین دقیقه از مسابقه ضربه آزاد پیرلو را میرانته سنگربان پارما به خوبی مهار کرد.

در هشتاد و سومین دقیقه، ضربه آلوارو موراتا که در نیمه دوم به جای کومان وارد زمین شد، با واکنش میرانته همراه شد.

سه دقیقه بعد،  کلودیو مارکیزیو، روی حرکت لخشتاینر از سمت راست و سانتر ارسالی او، در محوطه جریمه صاحب توپ شد، امّا  ضربه او با سایش به تیر دروازه به بیرون رفت.

در هشتاد و هشتمین دقیقه از مسابقه، پاس عمقی فرناندو یورنته به هموطنش موراتا رسید و او با ضربه ای دقیق توپ را به گوشه دروازه میرانته فرستاد، تا یووه 1-0 از میزبانش پیش افتد.

در نهایت بازی با احتساب سه دقیقه وقت اضافه با برتری 1-0 بانوی پیر به اتمام رسید و یوونتوس به نیمه نهایی کوپا ایتالیا صعود کرد. بانوی پیر در مرحله بعد به مصاف برنده دیدار آاس رم- فیورنتینا خواهد رفت.

شرح گل‌:

پارما 0-1 یوونتوس (آلوارو موراتا - دقیقه 88): در هشتاد و هشتمین دقیقه از مسابقه، پاس عمقی فرناندو یورنته به هموطنش موراتا رسید و او با ضربه ای دقیق توپ را به گوشه دروازه میرانته فرستاد، تا یووه 1-0 از میزبانش پیش افتد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد