تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

منچستریها موفق شدند در یک بازی یکطرفه مهمان خود را با سه گل شکست دهند.

 

 

 

 

 

نیمه اول

دو تیم که در بازی رفت به تساوی بدون گل رضایت داده بودند در مسابقه تکراری در تئاتر رویاها به مصاف هم رفتند. شیاطین سرخ که برای پیروزی با ترکیب اصلی خود به میدان آمده بودند، در همان ابتدا روی حرکت خوب الیوت غافلگیر شدند ولی این بازیکن در شرایط تک به تک با دروازه بان منچستر توپ را به تیرک دروازه کوبید تا بهترین فرصت آن ها برای گلزنی از دست رود.

بعد از این حمله بازیکنان یونایتد رفته رفته حملات خود را آغاز کردند ولی در چندین موقعیت با درخشش دروازه بان حریف و عملکرد خوب خط دفاعی ناکام ماندند تا اینکه در دقیقه 25 روی ارسال دی ماریا، فلینی توپ را در مقابل دروازه برای ماتا مهیا کرد تا این بازیکن اسپانیایی بازی یونایتد را پیش بیاندازد. بعد از این گل نیز شاگردان فن خال عقب ننشستند و بعد از چند موقعیت در دقیقه 32 روی یک ارسال از نقطه کرنر و در شلوغی محوطه جریمه، روخو اختلاف را به دو گل رساند. در ادامه نیمه اول نیز اتفاق خاصی رخ نداد و یونایتدی ها با نتیجه 2-0 به رختکن رفتند.


نیمه دوم

با شروع نیمه دوم، انتظار می رفت کمبریج برای جبران نتیجه تلاش بیشتری کند ولی یونایتدی ها کاملا سوار بر جریان بازی بودند و با حملات خود روی دروازه کمبریج ادامه می دادند اما با این وجود کریس دان دروازه بان کمبریج فرم بسیار خوبی داشت و بارها مانع از گلزنی شیاطین شد. با این وجود در دقیقه 73 اینبار روی اشتباه دروازه بان کمبریج جیمز ویلسون توانست گل سوم منچستریونایتد را به ثمر برساند. پس از این گل بازیکنان تیم میزبان بازی را کنترل کردند و بازی در نهایت با نتیجه 3-0 به پایان رسید.

شایان ذکر است با برتری 3-1 پرستون مقابل شفیلد در بازی دیگر این مرحله، منچستریونایتد در مرحله بعد میهمان پرستون خواهد بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد