تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در هفته بیست و چهارم لیگ انگلیس، تاتنهام موفق شد دربی لندن را با نتیجه 2-1 پیروز شود.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، جدال تیم های پنجم و ششم لیگ برتر انگلستان، بین آرسنال و تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت لین در شرایطی برگزار می شد که تاتنهامی ها به واسطه بازی در استادیوم خانگی و با پشتوانه حمایت هوادارانشان، امید بیشتری برای کسب پیروزی داشتند.

دیدار رفت دو تیم در زمین آرسنال با تساوی 1-1 خاتمه یافته بود. بازی با حملات تاتنهام آغاز شد و در همان دقیقه 4، هری کین روی پاس دمبله با ضربه ای محکم می توانست دروازه آرسنال را باز کند که داوید اوسپینا این توپ را مهار کرد.



پس از یکی دو خطر نصفه و نیمه توسط تاتنهام، این آرسنال بود که در دقیقه 10، روی اولین حضور جدی اش در محوطه جریمه میزبان، به گل دست یافت. فرار خوب ولبک از راست که دنی رز را به راحتی جا گذاشت با پاس خوب این بازیکن به ژیرود همراه شد. ژیرود نیز بلافاصله توپ را به اوزیل که در گوشه چپ محوطه جریمه تک و تنها بود رساند و این ستاره آلمانی موفق شد با ضربه ای دقیقه، گل اول بازی را به نفع آرسنالی ها به ثمر برساند. در این صحنه، اوزیل در شرایط برابر با دایر قرار داشت و کمک داور به درستی اعلام آفساید نکرد.



تاتنهام برای جبران گل خورده جلو کشید و دنی روز در دقیقه 13 می توانست روی پاس دمبله گل تساوی را به ثمر برساند که ضربه پای چپ او راهی به دروازه پیدا نکرد. تاتنهام تا پایان نیمه اول، حداقل 5 فرصت خوب گلزنی را توسط بازیکنانی چون هری کین، اریکسن و بن طالب از دست داد تا آرسنال با کمی خوش شانسی، نیمه اول را پیروز به رختکن برود.



نیمه دوم نیز با فشار حملات شدید تاتنهام آغاز شد و پس از اینکه هری کین و لاملا دو فرصت خوب را از دست دادند، میزبان در دقیقه 57 توسط ستاره این فصل خود هری کین به گل دست یافت. کرنر ارسالی دنی رز، با دفع ناقص مدافع و دروازه بان آرسنال همراه شد و هری کین در گوشه محوطه جریمه، توپ باد آورده را با ضربه ای دقیق به کنج دروازه آرسنال روانه کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.


پس از این گل، فشار تاتنهام باز هم ادامه پیدا کرد و این تیم سه فرصت خوب گلزنی را با بی دقتی بازیکنانش از دست داد. اریک دایر، دمبله و میسون بازیکنانی بودند که فرصت پیش انداختن تاتنهام را از دست دادند.

آرسنال نیز توسط ولبک و کوشیلنی در دقیقه 63 و 65 فرصت داشت تا یک بار دیگر از تاتنهام جلو بیفتد که هر بار هوگو لوریس، مانع از فروپاشی دروازه تاتنهام شد. در دقیقه 76 نیز بهترین فرصت آرسنال برای گلزنی را ژیرود از دست داد. سانتز اوزیل با ضربه سر ژیرود همراه شد که این توپ با بدشانسی به گل تبدیل نشد.



فشار حملات تاتنهام سرانجام در دقیقه 86 نتیجه داد و بازهم هری کین بود که موفق به باز کردن دروازه آرسنال شد.سانتر زیبای بن طالب از میانه زمین را کین بالاتر از کوشیلنی، با ضربه سری دقیق به گل دوم تاتنهام تبدیل کرد.

آرسنال برای جبران این گل جلو کشید و در دقیقه 91 توسط روسیچکی بهترین فرصت را برای به تساوی کشیدن بازی از دست داد و هوگو لوریس ضربه این بازیکن را به خوبی مهار کرد.
در نهایت تاتنهام موفق شد با درخشش هری کین، فاتح دربی شمال لندن شود و با 43 امتیاز، جای آرسنال را در رده پنجم بگیرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد