تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در هفته بیست و پنجم لیگ انگلیس ، منچستریونایتد موفق شد در خانه برابر تیم برنلی با نتیجه 3-1 پیروز شود.

 

 

 


نیمه اول


شیاطین سرخ بازی را بهتر آغاز کردند و همان دقایق ابتدای توانستند روی یک ارسال از کرنر توسط کریس اسمالینگ که در همان دقایق ابتدایی به جای فیل جونز مصدوم به زمین آمده بود، به گل برسند تا فن خال به پیروزی امیدوار شود. با این وجود برتری یونایتد چندان دوامی نداشت و بلافاصله بعد از این گل شاگران شان دایک حملات خود را روی دروزاه یونایتد آغاز کردند و توانستند بارها دروازه دخیا را تهدید کنند که سر انجام توسط اینگز به گل رسیدند تا بازی مساوی شود.

بعد از این گل در حالی که انتظار می رفت شیاطین سرخ بر بازی مسلط شوند ولی پرسینگ شدید بازیکنان برنلی و بازی شناور آن ها به مهاجمین یونایتد اجازه خودنمایی نمی داد و بازی متعادل با برتری نسبی برنلی دنبال می شد. در حالی که دو تیم منتظر شنیدن سوت پایان بازی در نیمه اول بودند، کریس اسمالینگ تواسنت در وقت های اضافی نیمه اول گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند تا شاگردان فن خال با پیروزی به رختکن روند. البته یونایتد بدشانس بود که بلیند نیز مصدوم شد و جای خود را به هررا داد تا دو تعویض لوئیس فن خال اجباری باشند.

نيمه دوم

برنلی که در نیمه اول برتری نسبی به شیاطین سرخ داشت، نیمه دوم را نیز بهتر شروع کرد ولی رفته رفته شیاطین سرخ سوار بر جریان بازی شدند و توانستند بازی را در کنترل بگیرند و از فشار حملات برنلی بکاهند. با تسلط یونایتد بر بازی، آن ها فشار را روی دروازه برنلی بیشتر کردند و زمانی که برنلی جلو می کشید روی ضد حملات خطرناک ظاهر می شدند. سرانجام روی یکی از این ضد حملات سریع آنخل دی ماریا در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور اعلام پنالتی کند، فن پرسی نیز از فرصت بدست آمده استفاده کرد و اختلاف را به دو گل رساند. بعد از این گل نیز یونایتدی ها فرصت زدن یک گل دیگر داشتند ولی این اتفاق رخ نداد و بازی با همان نتیجه 3-1 به پایان رسید.

یونایتد با این پیروزی که بدست آورد، با توجه به توقف ساوتهپون مقابل وستهم به رتبه سوم جدول بازگشت.

شرح گل ها

منچستریونایتد 1-0 برنلی (کریس اسمالینگ؛ دقیقه 6): ارسال رونی از رونی نقطه کرنر ابتدا با ضربه سر فن پرسی همراه شد، پس از آن فالکائو از روی تیرک دوم توپ را به دهانه دروازه فرستاد و سرانجام اسمالینگ در شلوغی محوطه جریمه با یک ضربه سر خوب یونایتد را پیش انداخت.

منچستریونایتد 1-1 برنلی(دنی اینگز؛ دقیقه 12): حرکت و ارسال تماشایی تریپیر از سمت راست در محوطه جریمه به اینگز رسید و این بازیکن با یک ضربه سر دقیق بازی را به تساوی کشاند.

منچستریونایتد 2-1 برنلی (کریس اسمالینگ؛ دقیقه 3+45): ارسال بسیار خوب دی ماریا از سمت راست با ضربه سر اسمالینگ همراه شد تا این بازیکن دومین گل خودش و تیمش را به ثمر برساند.

منچستریونایتد 3-1 برنلی (رابین فن پرسی؛ دقیقه 82): بعد از اینکه داور برخورد دی ماریا با بازیکن حریف را پنالتی تشخیص داد، رابین فن پرسی پشت توپ ایستاد و در خلاف جهت حرکت دروازه بان بازی را 3-1 کرد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد