تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ايوان راکيتيچ مورد توجه دو باشگاه آرسنال و منچسترسيتي قرار گرفته و ممکن است تابستان آينده راهي يکي از اين دو باشگاه شود.



به گزارش "تک گل"، راکیتیچ تابستان 2014 از سویا با قیمت 20 میلیون یورو به بارسلونا پیوست و با وجود اینکه در ابتدا بصورت ثابت و در پست ژاوی برای بارسلونا به میدان می رفت اما به تدریج جایگاه همواره ثابت خود را از دست داد؛ بطوریکه در حساس ترین بازی های بارسا در این فصل از جمله ال کلاسیکو و بازی با پی اس جی، او از ابتدا برای بارسلونا به میدان نرفت.

موندو دپورتیوو امروز ادعا کرد که همین عدم تداوم حضور راکیتیچ در ترکیب بارسا باعث شده تا باشگاه های مطرح اروپایی به دنبال بررسی شرایط جذب این بازیکن ارزشمند کروات باشند. در این گزارش از دو باشگاه آرسنال و منچسترسیتی به عنوان مشتریان جدی راکیتیچ یاد شده است. اگر او نتواند جایگاه ثابت خود در ترکیب بارسلونا را تا انتهای فصل به دست بیاورد هرگونه احتمال جدایی این بازیکن از جمع کاتالان ها وجود خواهد داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد