تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ،  از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر، تیم های منچستر سیتی و نیوکاسل در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که شاگردان پیگرینی با ارائه یک بازی فوق العاده که با بازگشت ستاره های آفریقایی خود نیز همراه بود، علاوه بر اینکه اختلاف خود با چلسی را کم کردند، برای رقیب خود در چمپیونزلیگ نیز خط و نشان کشیدند.


شــرح بازی

بازی در ورزشگاه اتحاد و با قضاوت آقای کریس فوی در مقابل دیدگان 45,602 تماشاگر آغاز شد و سیتی در شب بازگشت ستارگان آفریقایی خود و همچنین تساوی چلسی مقابل برنلی، بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان دقیقه '2 روی خطای آنیتا به روی ژکو صاحب ضربه پنالتی شده و به گل رسید. بعد از این گل حملات شاگردان کارور به شدت بالا گرفت، اما در دقیقه '12 باز هم این سیتزن ها بودند که به گل رسیدند تا اختلاف به دو گل برسد. بازی فوق العاده زیبا و جذاب میان دو تیم، در دقیقه '21 گل سوم را هم به خود دید و باز هم میزبان بود که به گل دست یافت.

در ادامه نیمه نخست، سیتی بازی را مدیریت کرد تا با همین نتیجه 3-0 راهی رختکن شود. با آغاز نیمه دوم، آنیتا که بسیار بد کار کرده بود، از بازی بیرون رفت. اما این هم دردی از نیوکاسل دوا نکرد و آنها با دریافت دو گل دیگر در دقایق '51 و '53 که هر دو توسط داوید سیلوا به ثمر رسید، حریف خود را گلباران کرده و با 55 امتیاز اختلاف در صدر را به 5 کاهش دادند.

در دقایق '59، '60 و '70 نیز ناواس به جای سیلوا، بونی به جای آگوئرو و فرانک لمپارد به جای نصری وارد میدان شدند تا بازیکنان تعویضی برای دیدار بعدی استراحت کنند.


شــرح گل ها

  دقیقه '2 (سرخیو آگوئرو)(1-0): ستاره آرژانتینی با بغل پایی دقیق و مطمئن توپ را به گوشه پایین دروازه زد تا حتی کرول پنالتی گیر هم موفق به مهار ضربه نشود.

  دقیقه '12 (سمیر نصری)(2-0):

  دقیقه '21 (ادین ژکو)(3-0): پاس در عمق بلند داوید سیلوا پشت دفاع نیوکاسل با کنترل سینه و شوت سر ضرب عالی ژکو همراه شد و توپ به درون دروازه راه یافت.

  دقیقه '51 (داوید سیلوا)(4-0): مثلثی که میان آگوئرو، نصری و سیلوا شکل گرفت، سرانجام با پاس تک ضرب و عرضی نصری به ستاره اسپانیایی همراه شد تا وی با یک بغل پا توپ را وارد دروازه کرول کند.

  دقیقه '53 (داوید سیلوا)(5-0): پاس بلند توره را آگوئرو با سینه برای سیلوا کاشت تا این بازیکن با شوت پای چپ زمینی خود توپ را به گوشه دروازه هدایت کند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد