تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم های سیتی و بارسا امشب در ورزشگاه اتحاد سیتی به مصاف یکدیگر می روند.



به گزارش "تک گل"، قهرمان انگلیس در حالی پا به این دیدار خواهد گذاشت که در دو بازی اخیر خود، 9 گل به ثمر رسانده و بارسلونا، در بازی اخیرش مقابل مالاگا 1-0 شکست خورده است.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی در طول فصل عملکرد نسبتا خوبی داشته و در رد ه ی دوم جدول قرار دارند. آنها با 55 امتیاز از 26 بازی و 5 امتیاز اختلاف با صدرنشین، در رده ی دوم قرار گرفته اند.
سیتی در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2تساوی و 1 شکست کسب کرده اند ولی دو بازی اخیر خود را با برد‌های پرگل پشت سر گذاشته اند. سیتی 4-1 استوک سیتی را شکست داد و پس از آن، 5-0 مقابل نیوکاسل به برتری رسید. با این حال، سیتی خاطره ی خوبی از بارسلونا ندارد. سال گذشته دو تیم در همین مرحله به مصاف یکدیگر رفتند که بارسا موفق شد در مجموع دو بازی، 4-1 سیتی را شکست دهد و به دور بعد صعود کند.
سیتی سال 2009 موفق شد 1-0 بارسا را شکست دهد و این تنها پیروزی سیتیزن ها مقابل آبی اناری هاست.



بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه در حال حاضر با 4 امتیاز اختلاف نسبت به رئال در رده ی دوم جدول لالیگا قرار گرفته اند. آنها که در این هفته فرصت داشتند اختلاف امتیاز خود را با رئال جبران کنند، 1-0 مقابل مالاگا شکست خوردند تا با پیروزی رئال مقابل الچه، اختلاف امتیاز دوباره به 4 امتیاز برسد.
با این حال، این شکست پس از 11 پیروزی پیاپی به دست آمده و اگر شکست مقابل مالاگا نادیده گرفته شود، آنها فرم خوبی را پشت سر می‌گذارند.بارسا مصدوم خاصی برای این بازی ندارد و انریکه، به جز فرمائلن، تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد