تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، در یکی از حساس ترین دیدار های این فصل فوتبال اروپا دو تیم فوتبال منچسترسیتی و بارسلونا از چهارچوب دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم اتحاد شهر منچستر با قضاوت اقای فلیکس بریش آلمانی به مصاف هم رفتند.



نیمه نخست بازی پس از نزدیک به 15 دقیقه آرام و بدون افت و خیز دراختیار بارسلونا در آمد و این تیم با استفاده از اشتباهات مدافعان سیتی دو گل را توسط لوئیز سوارز که با توجه به اتفاقات جام جهانی منفورترین بازیکن درون زمین نیز در بین هواداران به شمار می آمد به ثمر رساند.

 علی رغم این دو گل موقعیت های تک به تکی را توسط نیمار و سوارز از دست داد و حتی ضربه دنی آلوز با برخورد به تیرک افقی دروازه جو هارت به بیرون رفت و از آن سو شاگردان پیگرینی در نمایشی پایین تر از حد تصور تنها در 5 دقیقه پایانی این نیمه و توسط سمیر نصری خطری را بر روی دروازه بارسا ایجاد کردند که راه به جایی نبرد.

 
شرح گل های بازی:

دقیقه 16 ( 0-1، سوارز): سانتر دنی آلوز پس از برخورد توپ به وینست کمپانی در جلوی پای سوارز افتاد تا این مهاجم اروگوئه ای با ضربه حرفه ای و دقیق پای چپ خود گل اول مسابقه را به ثمر برساند.

دقیقه 30 (0-2، سوارز): حرکت انفرادی زیبای لئو مسی مدافعان سیتی را به هم ریخت تا جوردی آلبا با فرار از جناح چپ و پاس رو به جلوی خود سوارز را در بین 8 بازیکن آبی پوش صاحب توپ کرده و این مهاجم نیز با ضربه نوک پای خود گل دوم بارسا را به گل دوم خود در این بازی خارج از خانه برساند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد