تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

منچستر در خانه موفق شد با نتیجه 2-0 تیم ساندرلند را شکست دهد.



 

 

 

نیمه اول

با شروع بازی اما اولین فرصت خطرناک به وجود آمده نصیب گربه های سیاه شد و ضربه ویکهم که روی غفلت مدافعان منچستریونایتد، مخصوصاً جانی ایوانز زده شد توسط داوید ده خیا راهی کرنر شد('8). در طرف مقابل نیز یونایتدی ها به این حملات پاسخ گفتند و در یکی از بهترین موقعیت های شیاطین سرخ، ضربه اشلی یانگ با برخورد به پای اُ شی، به تیرک دروازه ساندرلند برخورد کرد('12). پس از این موقعیت، ضربه مارکوس روخو در شلوغی های محوطه جریمه، که آن ضربه نیز توسط مدافعان ساندرلند از روی خط دفع شد، از بهترین فرصت های یونایتد بود('39). جدا از این فرصت ها، دو ضربه آزاد در موقعیت هایی خوب نیز نصیب یونایتد شدند که این ضربات که توسط آنخل دی ماریا و وین رونی زده شدند، حاصلی را برای شیاطین سرخ در بر نداشتند تا نیمه اول دیدار، با تساوی بدون گل دو تیم به پایان برسد.

نیمه دوم

در نیمه دوم بازی اما فن خال که خواهان بازی تهاجمی تری بود، با بیرون کشیدن آنخل دی ماریا و اضافه کردن عدنان یانوزای، تحولی را در تیم ایجاد کرد. در ادامه نیز یونایتد که از ابتدای نیمه دوم در حمله بود، اما فرصتی را به دست نمی آورد، بالاخره توسط وین رونی از روی نقطه پنالتی به گل رسید('66). پیش از این نیز وس براون به علت خطای پنالتی از زمین مسابقه اخراج شد؛ این درحالی است که به نظر می رسید جان اُ شی خطا را انجام داده است. در هر صورت پس از ده نفره شدن شاگردان پویت، یونایتد باز هم به فشار حملات خود افزود، تا سر انجام کاپیتان رونی با یک گل دیگر، پیروزی منچستریونایتد را تضمین کند('84). در دقایق پایانی نیز یونایتد توسط آندر هررا به یک گل دیگر نیز رسید که این گل، به درستی توسط داور مسابقه آفساید اعلام شد. با این نتیجه منچستریونایتد با 50 امتیاز، بالاتر از ساوتهمپتون و آرسنال در جایگاه سوم لیگ جزیره ایستاد.

شرح گل ها

 وین رونی (یونایتد 1-0 ساندرلند)('66): کاپیتان رونی با یک ضربه پنالتی محکم پانتیلیمون را تسلیم کرد تا یونایتد در این بازی پیش بیفتد.

 وین رونی (یونایتد 2-0 ساندرلند)('84): روی برگشت ضربه عدنان یانوزای، رونی با یک ضربه نرم اختلاف را به دو گل رساند.

از نکات حاشیه ای بازی، حضور سر بابی چارلتون، اسطوره باشگاه منچستریونایتد در ورزشگاه بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد