تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

لیورپول در خانه موفق شد با نتیجه 2-1 تیم سیتی را شکست دهد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، لیورپول تیم ششم جدول با فاصله 10 امتیازی از منچسترسیتی رده دومی، به قصد برد و کم کردن فاصله با صدرجدول، با انگیزه های بالا به میدان آمده بود. هر دو تیم بازی قبلی خود را در لیگ برتر پیروز شده بودند اما در اروپا، لیورپول با شکست از بشیکتاش(در لیگ اروپا) حذف شده و سیتی هم در خانه مغلوب بارسا(در لیگ قهرمانان) شده بود.

بازی در 5 دقیقه ابتدایی، بازی پایاپایی بود و هر دو تیم به محک زدن یکدیگر مشغول بودند اما لیورپول به تدریج کنترل بازی را در دست گرفت و دو فرصت عالی نیز خلق کرد. در متن هر دو حرکت، لالانا قرار داشت. ضربه اول او آرام بود و هارت آن را به راحتی جمع کرد و در حرکت دوم، او در شرایط آفساید، گلی را وارد دروازه سیتی کرد.

تا اینکه در دقیقه 11، جوردن هندرسون روی اشتباه کمپانی و همکاری خوب کوتینیو و استرلینگ، پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و به زیبایی با شوتی محکم و دقیق، توپ را وارد دروازه منچسترسیتی کرد. دو دقیقه بعد، آگوئرو در مصافی تک به تک با مینیوله می توانست گل مساوی را به ثمر برساند که با بدشانسی، ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

سیتی 14 دقیقه برای زدن گل صبر کرد تا اینکه روی همکاری توره و سیلوا، آگوئرو پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و از میان 5 بازیکن حریف، ژکو را درون محوطه با مینیوله تک به تک کرد و ضربه دقیق این مهاجم بوسنیایی درون دروازه لیورپول قرار گرفت تا کار به تساوی کشیده شود. در ادامه، هر دو تیم چند فرصت گلزنی بسیار خوب را به دست آوردند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

نیمه دوم با حمله سیتی آغاز شد و این تیم خیلی زود می توانست به گل دوم خود نیز دست یابد. آگوئرو روی همکاری خوب نصری و زابالتا، صاحب موقعیتی خوب شد اما ضربه سر این بازیکن به بالای دروازه رفت.

 بازی تا دقیقه 75 پایاپای دنبال می شد اما در یک غافلگیری، کوتینیو روی پاس استرلینگ در گوشه چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای استثنایی، دروازه سیتی را برای بار دوم باز کرد .

بلافاصله راجرز استوریج را بجای مارکوویچ وارد زمین کرد تا لیورپول همچنان آرایش هجومی خود را حفظ کند. 5 دقیقه بعد، سانتر تند و تیز و خطرناک آگوئرو را کسی از بازیکنان سیتی درون محوطه قطع نکرد تا شانس خوبی برای زدن گل مساوی از دست برود.

لیورپول در 10 دقیقه پایانی دو بار توسط استوریج و کوتینیو شانس بیشتر کردن فاصله را داشت اما با بدشانسی و دخالت مدافعان حریف، این توپ ها وارد دروازه نشدند. در دقیقه 90 روی حرکت انفرادی یحیی توره، سیلوا پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

در سه دقیقه پایانی بازی نیز هر دو تیم یک شانس خوب برای گلزنی داشتند که از دست رفت تا این بازی در نهایت با برتری لیورپول به اتمام برسد. لیورپول با این برد ارزشمند، 48 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رسید و سیتی نیز با 55 امتیاز در رده دوم باقیماند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد