تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

چلسی در خانه موفق شد فینال جام اتحادیه انگلیس را از تاتنهام ببرد.



شاگردان ژوزه مورینیو بازی را بهتر آغاز کردند و سعی داشتند در همان دقایق اولیه بازی، به گل برسند. ضربه سر کاپیتان جان تری به بالای دروازه رفت. شوت  رامیرس بلوکه شد و ضربه سر کورت زوما، راهی به دروازه هوگو لوریس پیدا نکرد.

با گذشت ده دقیقه از بازی، تاتنهام خودی نشان داد و برای دقایقی بر بازی مسلط شد. هری کین، شانس اول گلزنی سفید پوشان و رایان میسن، فرصت هایی را از دست دادند. تاتنهام بازی بهتری را نسبت به چلسی نمایش داد و در همین راستا، ضربه آزاد کریستین اریکسن نزدیک بود اولین گل بازی را رقم بزند، هر چند توپ به تیرک دروازه برخورد کرد.

با نزدیک شدن به دقایق آخر نیمه اول، در حالی که انتظار می رفت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دهند، خطای غیر ضروری چادلی بر روی ایوانوویچ، فرصت ایستگاهی مناسبی را پدید آورد. سانتر ارسالی بر روی محوطه جریمه با دفع ناقص مدافعان تاتنهام همراه بود تا جان تری با کمک هری کین بتواند گل اول را به ثمر برساند.

پس از این گل، نزدیک بود، گل دوم هم به ثمر برساند! از روی یک توپ هوایی، پاس ایوانوویچ به کیهیل رسید و ضربه سر وی با واکنش فوق العاده لوریس همراه بود. در نهایت نیمه اول با همین نتیجه 1 - 0 به سود چلسی به پایان رسید.

ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم با اتفاق خاصی دنبال نشد اما حمله سریع بازیکنان چلسی، اختلاف را دو برابر کرد! حرکت ویلیان در عرض و پاس وی، فابرگاس را راه انداخت. این بازیساز اسپانیایی با پاسی عمقی، دیگو کوستا را صاحب توپ کرد که شوت محکم وی با برخورد به واکر، تغییر جهت داده و وارد دروازه لوریس شد.

تاتنهام به هم ریخته است! آبی های لندن دست از فشار بر نمی دارند و قصد دارند با زدن گل سوم، روزنه های امید تاتنهام را ببندند. پس از شوت بی هدف نبیل بن طالب، نفوذ چلسی به داخل محوطه جریمه با حرکت زیبای ادن هازارد همراه بود که شوت کات دار این بازیکن، با فاصله ای بسیار کم از کنار دروازه بیرون رفت. 


شــرح گل ها

 جان تری (دقیقه '45): سانتر ارسالی بر روی دروازه تاتنهام با تعلل مدافعین این تیم همراه بود و جان تری توپ برگشتی را به سمت دروازه لوریس شلیک کرد. این توپ با برخورد به هری کین، وارد دروازه شد.

 کایل واکر - گل به خودی (دقیقه '57): حرکت ویلیان در عرض و پاس وی، فابرگاس را راه انداخت. این بازیساز اسپانیایی با پاسی عمقی، دیگو کوستا را صاحب توپ کرد که شوت محکم وی با برخورد به واکر، تغییر جهت داده و وارد دروازه لوریس شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد