تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در یک بازی جذاب چلسی در خانه برابر تیم 10 نفره پاری سن ژرمن به تساوی رسید و بخاطرگل زده کمتر در خانه حریف ، از صعود باز ماند.



بازی با قضاوت آقای کویپرس هلندی آغاز شد. در دیدار رفت پاریسی ها بازی بهتری نسبت به حریف خود ارائه کرده بودند اما موفق به کسب پیروزی نشدند. بازی در لندن بسیار سرد و بی روح آغاز دنبال می شد و هیچ اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نمی داد تا اینکه در دقیقه '31 داور هلندی با تصمیم جنجالی خود، تکل زلاتان روی پای اسکار را شایسته کارت قرمز مستقیم دانست و میهمان را 10 نفره کرد. حتی با وجود داشتن یک یار بیشتر در خانه نیز چلسی حمله خاصی به روی دروازه پی اس جی ترتیب نداد تا نیمه نخست بدون گل مساوی به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، ویلیان برای چلسی به جای اسکار به میدان آمد. نسبت به نیمه نخست چلسی در لحظات ابتدایی بهتر بازی را دنبال می کرد اما در دقیقه '58 روی اشتباه و غفلت خط دفاعی، کاوانی روی پاس در عمق پاستوره فرار کرده و در موقعیت تک به تک قرار گرفت و به خوبی کورتوا را جا گذاشت اما ضربه پای چپ او با بد شانسی محض به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در دقیقه '73، کوستا پس از تکلی خشن کارت زرد دریافت کرد و بعد از آن داوید لوئیز نیز به خاطر درگیری با وی کارتی دریافت کرد؛ درگیری این دو بازیکن از بازی رفت و حتی در نیمه نخست نیز قابل رؤیت بود.

در دقیقه '80 جدی ترین موقعیت چلسی روی پاس ویلیان نصیب رامیرس شد اما ضربه این بازیکن از زاویه ای بسته توسط سیریگو راهی کرنر شد؛ در ادامه کرنر ارسالی آبی ها در یک رفت و برگشت توسط کیهیل پیش تاخته وارد دروازه پاریسن ژرمن شد. پاریسن ژرمن دست از تلاش برنداشت و در دقیقه '86 مزد خود را گرفت و بازی را در آستانه کشیدن به وقت های اضافه قرار داد. در ادامه تلاش دو تیم نتیجه ای نداشت و بازی به وقت های اضافی کشیده شد.

وقت های اضافه

با آغاز وقت اضافه اول، دروگبا به جای رامیرس برای چلسی به میدان آمد تا هر سه تعویض مورینیو تمام شود. در دقیقه '94 تیاگو سیلوا به شکلی مبتدیانه با خطای هند یک پنالتی به چلسی هدیه داد تا تیمش با دریافت گل دوم بار دیگر عقب بیفتند. در ادامه اتفاق دیگری رخ نداد تا نیمه اول با پیروزی 2-1 چلسی تمام شود.

در نیمه دوم وقت های اضافه، پاریسن ژرمن 10 نفره بار دیگر به تلاش خود ادامه داد و در دقیقه '113 ضربه سر تیاگو سیلوا توسط کورتوا با واکنشی عالی راهی کرنر شد؛ همان کرنر در ادامه توسط خود سیلوا به گل تبدیل شد تا علاوه بر جبران مافات، چلسی را در آستانه حذف قرار دهد. در نهایت با این نتیجه مورینیو و شاگردانش در خانه حذف شده و بلان انتقام فصل گذشته را گرفت.

شــرح گل ها

  دقیقه '81 (گری کیهیل)(1-0): ارسال کرنر بازیکنان چلسی به روی دروازه پاریس، بعد از ضربه سر تری مقابل کوستا قرار گرفت اما ضربه ناقص این بازیکن به کیهیل رسید تا وی با شوتی محکم از داخل محوطه دروازه سیریگو را باز کند.

  دقیقه '86 (داوید لوئیز)(1-1): مدافع پیش تاخته پاریسی ها کرنر ارسالی لاوتزی را با ضربه سری قاطع و عالی به زیر طاق دروازه کورتوا و تیم سابق خود فرستاد.

  دقیقه '96 (ادن هازارد)(2-1): ادن هازارد با خونسردی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و به راحتی با ضربه ای آرام به وسط دروازه گلزنی کرد.

  دقیقه '114 (تیاگو سیلوا)(2-2): باز هم یک کرنر دیگر و این بار روی ارسال تیاگو موتا، سیلوا با ضربه سری استادانه بالاتر از همه و با استفاده از خروج چند قدمی کورتوا، توپ را به قعر دروزاه این تیم فرستاد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد