تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

آرسنال با نتیجه 2-0 در خانه موناکو پیروز شد ولی از صعود مازماند.




نیمه اول:

این نیمه را موناکو بهتر آغاز کرد اما این آرسنال بود که رفته رفته بازی را در دست گرفت و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد که اکثرا توسط ژیرو و دیگر بازیکنان به هدر می رفت. در دقیقه 36، آرسنال سرانجام توسط ژیرو به گل رسید. پس از آن حمله های آرسنال بیشتر و بیشتر شد و موقعیت های این تیم جدی تر گشت. از موقعیت های خوب آرسنال بعد از گل، شوت دنی ولبک روی یک ریباند بود که با برخورد با عبدالنور، با اختلافی اندک به بیرون رفت. همچنین یکی دو موقعیت جدی نیز توسط اولیویه ژیرو و دنی ولبک ایجاد شد که با واکنش سوباشیچ همراه بود.

نیمه دوم:

در این نیمه آرسناتل کاملا حمله می کرد و تمام بازی را در اختیار داشت و موقعیت های زیادی بدست آورد. از موقعیت های مهم آرسنال، توپ تئو ولکات بود که به تیرک برخورد کرد و همینطور می توان به ضربه سر الکسیس سانچز نیز اشاره کرد که سوباشیچ آن را از روی خط دروازه بازگرداند. در نهایت آرسنال یک گل در این نیمه به ثمر رساند تا نتیجه مجموع 3-3 شود و توپچی ها با قانون  گل زده در خانه حریف نتوانند به دور بعد رقابت ها صعود کنند.

 
شرح گل ها

دقیقه 36 (اولیویه ژیرو) 0-1: روی یک پاس در عمق عالی از ولبک، ژیرو با سوباشیچ تک به تک شد و ضربه اول وی توسط دروازبان موناکو مهار شد اما روی ریباند، ژیرو به زیبایی توپرا به طاق دروازه قرمزپوشان چسباند تا امید آرسنال برای صعود کمی بیشتر شود.

دقیقه 79 (آرون رمزی) 0-2: روی یک پاس عالی از اوزیل، ناچو توپ را فرستاد که تئو ولکات توپ او را به تیر کوبید. روی توپ برگشتی و اشتباه از مدافعین، آرون رمزی با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه، سوباشیچ را بربای بار دوم مغلوب کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد