تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کلوپ با کناره‌گیری‌اش از سرمربیگری دورتموند کل اروپا را به هم ریخته است. باشگاه‌های بسیاری مایلند وی را جانشین مربیان حال حاضر خود کنند.



روزنامه "گازتا دلو اسپورت" چاپ ایتالیا نوشت:" تیم‌های ناپولی، آ اس رم و آ ث میلان مایلند سکان هدایت تیم‌های خود را به یورگن کلوپ بسپارند.
روزنامه "آ اس" چاپ اسپانیا هم نوشت سران باشگاه رئال مادرید از دو سال قبل چشمشان دنبال کلوپ بوده است و این احتمال وجود دارد که وی جانشین کارلو آنچلوتی شود.
"دیلی میرور" چاپ انگلیس هم نوشت:" کلوپ با سبک فوتبال قدرتمند خود و شخصیت آنارشیکش می‌تواند باعث رونق لیگ برتر جزیره شود. منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول کاندیداهای جذب کلوپ هستند.
اما آنچه مشخص است این است که خود کلوپ در مورد مقصد بعدی‌اش کوچکترین نشانی‌ای نداده است. او با کناره‌گیری داوطلبانه‌اش از کادر فنی دورتموند پیش از پایان قراردادش در سال 2018، از 21 میلیون یورو صرفنظر کرد. اما این موضوع نباید باعث افسوس کسی شود چرا که کلوپ به هر لیگی برود، بیش از این درآمد خواهد داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد