تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بایرن مونیخ بازی 3-1 باخته دور رفت را با نتیجه 6-1 جبران کرد.



به گزارش "تک گل"، دو تیم بازی را با انگیزه بالایی آغاز کردند اما باواریایی‌ها درصد بیشتری از مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند. آنها بارها حریف را در نیمه زمینشان تحت فشار گذاشتند اما فرصت جدی و خطرناکی خلق نشد.


دقیقه 15 گوتزه از سمت چپ برنات را صاحب توپ کرد. او به سمت جلو راه افتاد و توپ را به درون یک پنجم دفاع حریف سانتر کرد. تیاگو به آسانی با یک ضربه سر این توپ را به تور دروازه پورتو چسباند.
به این ترتیب این بازیکن اسپانیایی در دومین حضور خود در چمپیونزلیگ برای دومین بار گلزنی کرد. او تا دقیقه بیست بیش از هر بازیکن دیگری به چشم می‌آمد.


دقیقه 22 مولر از سمت راست توپی را سانتر کرد؛ باداشتوبر به این توپ رسید و آن را با سر به بواتنگ رساند. او هم از این فرصت استفاده کرد تا باواریایی‌ها را به دومین گل خود در این بازی و فرصت صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ برساند.

تنها پنج دقیقه از این گل گذشته بود که پورتو گل سوم را هم دریافت کرد. فیلیپ لام توپ را به توماس مولر که در محوطه جریمه ایستاده بود پاس داد، او فورا این توپ را برای لواندوفسکی رد کرد و این دورتموندی سابق موفق شد با ضربه سر دروازه پورتو را باز کند.


بایرن مونیخ برتری کاملا محسوسی داشت و تیم برتر میدان بود. پورتو در دقیقه سی توانست برای اولین بار در محوطه جریمه بایرن خودی نشان دهد، اما ضربه کرنر کوارسما به جایی که باید نرسید.
دقیقه 36 توماس مولر روی یک ضد حمله صاحب توپ شد و با زدن گل چهارم آلیانس آرنا را به مرز انفجار رساند. تنها 4 دقیقه از این گل گذشته بود که باز هم مولر با هنرنمایی خود در محوطه جریمه پورتو لواندوفسکی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن لهستانی اختلاف را به عدد پنج رساند.


نیمه اول با برتری 5 بر 0 بایرن به پایان رسید.

با نیمه دوم گوتزه فرصت بسیار خوبی داشت، اما توپش از کنار دروازه به اوت رفت. بایرنی‌ها باز هم فشار می‌آوردند. بالاخره پورتو توصط ریکاردو می‌رفت که فرصت گلزنی خلق کند اما ژابی آلونسو خطر را دفع کرد. دقیقه 63 گوتزه و لام با همکاری هم موقعیتی را برای مولر ساخته و پرداخته کردند اما مایکون مانع از باز شدن مجدد دروازه پرتغالی‌ها شد.


بالاخره دقیقه 73 جکسون مارتینز تنها شانس پورتو را روی پاس هررا وارد دروازه نویر کرد. اما زیاد طول نکشید که ژابی آلونسو با ضربه آزاد زیبایش،تیر خلاص را بر پیکره پورتو فرود آورد تا بایرن مونیخ با حساب 6 بر 1 ضمن جبران نتیجه بازی رفت، در مجموع با برتری 7-4 به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صعود کند

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد