تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دو تیم با قضاوت آقای کوین فرند در ورزشگاه استفمورد بریج به مصاف هم رفتند و شاگردان ژوزه مورینیو تنها به سه امتیاز نیاز دارند تا قهرمانی خود را مسجل کرده و در خانه جشن بگیرند.

چلسی بازی را خوب شروع کرد و جدی ترین موقعیت خود را در دقیقه '23 به دست آورد؛ هنگامی که ارسال ضربه ایستگاهی فابرگاس با دفع عجیب اسپرونی همراه شد و توپ پشت سر وی فرود آمد، اما ماتیچ از زاویه ای بسته با کمی تعلل موفق به گلزنی نشد. لحظاتی بعد هم ضربه ایستگاهی دروگبا از پشت محوطه را اسپرونی به زحمت در دو ضرب دور کرد. در دقیقه '30 کریستال پالاس فرصت خوبی برای گلزنی به دست آورد، اما ضربه پای چپ پانچنون از داخل محوطه با تکل شجاعانه جان تری بلوک شد و تیم میهمان اعتقاد داشتند که توپ به دست کاپیتان چلسی برخورد کرده است.

در حالیکه به نظر می رسید نیمه نخست بدون گل مساوی تمام خواهد شد، در دقیقه '44 هازارد با خطا درون محوطه متوقف شد و خود ضربه پنالتی به دست آمده را به گل تبدیل کرد تا چلسی 1-0 برنده راهی رختکن شود. شمار گل های او اکنون با ژیرو و الکسیس سانچز برابر شد.

با آغاز نیمه دوم، خوان کوادرادو جای خود را به جان اوبی میکل داد. در این نیمه شاگردان مورینیو میل چندانی به هجوم نشان نمی دادند و سعی در کنترل بازی و حفظ نتیجه داشتند. در سمت دیگر آلن پاردیو هر سه تعویض خود را طی 10 دقیقه انجام داد تا شاید جشن قهرمانی چلسی را یک هفته دیگر نیز به تعویق بیاندازد. در دقایق پایانی آبی ها فرصت خوبی توسط ویلیان و دروگبا خلق کردند که توپ با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '81 نیز زاها برای پالاس صاحب فرصت شد اما کورتوا با خروج خوب خود ضربه این بازیکن را به کرنر فرستاد.

سرانجام بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا ژوزه مورینیو در فصل دوم حضور دوباره اش در چلسی، دومین جام داخلی را هم به دست آورده و شمار قهرمانی های چلسی در لیگ برتر را به عدد 5 برساند و باز هم  افتخاری دیگر به کمد افتخارات آقای خاص اضافه شد.

شــرح گل

  دقیقه '45 (ادن هازارد)(1-0): ادن هازارد پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما ضربه آرام وی در ابتدا توسط اسپرونی برگشت داده شد تا وی با ضربه سر دروازه را باز کرده و 14مین گل خود را به ثمر برساند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد