تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مصاحبه نویر در آستانه بازی با بارسلونا و رویارویی با مسی را در زیر بخوانید:



    لیونل ( مسی) پسر متواضعی است. من برای او و افتخارات زیادی که تا به حال به دست آورده احترام فوق العاده زیادی قائلم، اما برای موفقیت در فوتبال نکته کلیدی این است که هنگامی که وارد زمین مسابقه می شوید قدرت و کفیت خودتان را نشان داده و به همگان اثبات کنید که رئیس چه کسی است. من در فینال جام جهانی نیز با همین رویکرد برابر مسی بازی کردم و خوشبختانه همه چیز مطابق میل من پیش رفت.

    پیروزی 7-0 برابر بارسلونا در نیمه نهایی دو فصل پیش؟ بازی برابر بارسا یک فینال قبل از فینال است.  هدف اصلی ما حضور در فینال ویژه برلین است. ما دو سال پیش توانستیم در هر دو مسابقه رفت و برگشت قدرتمان را به آن ها دیکته کنیم، اما شرایط تغییر کرده است. آن ها دیگر مصدومی نداشته و مسی نیز به دوران اوجش بازگشته است و در عین حال این ما هستیم که چند تن از بازیکنان کلیدی مان را در اختیار نداریم.

    چهارشنبه شب در آزمون بزرگی حاضر خواهیم بود، اما من اطمینان دارم که می توانیم از شانس های مان برای صعود به فینال بازی ها استفاده کنیم. ما با این فکر وارد زمین خواهیم شد که بتوانیم با نشان دادن شخصیت بالا، بی رحم بودن در زمین مسابقه و با استفاده از شرایط ایده آل  فیزیکی بازیکنان حاضر در تیم بار دیگر قدرت خود را به همگان نشان دهیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد