تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

از ساعت 23:15 دقیقه امشب به وقت تهران در یکی از جذاب ترین و حساس ترین دیدار های این فصل فوتبال اروپا دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ از چارچوب دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در حضور نزدیک به 100 هزار نفر تماشاگر حاضر در استادیوم نیوکمپ و با قضاوت نیکولا ریتزولی سرشناس به مصاف یکدیگر رفتند.



بازی کاملا متعادل آغاز شد. در 10 دقیقه ابتدایی هر دو تیم با تجمع در خط میانی و پرس شدید اجازه کار و البته مالکیت توپ را به حیف ندادند، اما به مرور آبی اناری ها کمی برتری پیدا کرده و با استفاده از فرارهای سوارز چند موقعیت گلزنی ایجاد کردند که در جدی ترین آن ها مانوئل نویر و رافینیا توانستند با واکنش های به موقع خود مانع از گلزنی نیمار و سوارز شوند.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی اما این بایرنی ها بودند که به مرور از لاک دفاعی خارج شده و حتی یک شانس عالی گلزنی را توسط لواندفسکی در مقابل دروازه بارسا از دست دادند تا علی رغم چند حرکت مسی و آلوز در واپسین لحظات این نیمه و واکنش بی نقص دیگری از نویر نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.  

شرح گل های بازی

  دقیقه 77 ( 1-0، مسی):

  دقیقه 80 (2-0، مسی):

 دقیقه 93 ( 3-0، نیمار):

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد